Tip k optimalizaci 2 Rozdělení desktop/mobil

Pokud máte responzivní či mobilní web, je potřeba si uvědomit, že rozložení stránky i chování uživatele je na mobilu a desktopu rozdílné.

Pro mobil je tedy potřeba připravit jiné, menší, reklamní formáty a umístit je jinam. Tím zajistíte nejen vyšší výkon reklamy na mobilu, ale také jednodušší sledování a vyhodnocování výkonu reklamy na jednotlivých zařízeních.

Používání rozdílných reklamních ploch pro mobily je o něco obtížnější, protože je potřeba zjistit z jakého zařízení se uživatel na stránku dostává a pomocí javascriptu zajistit, aby stránka vydala buď reklamu pro desktop nebo pro mobil.

Díky přehledným statistikám můžete plochy lépe optimalizovat a umístit tam, kde budou nejlépe fungovat. Získáte tak maximální výkon. Ať už uživatel přichází z jakéhokoli zařízení.

Potřebujete další pomoc?