Tip k optimalizaci 4: Střídání rozměrů u grafické reklamy

Pokud to umístění dané plochy na webu umožňuje, doporučujeme u grafické reklamy zvolit více rozměrů. Navýšením počtu rozměrů zajistíte větší objem inzerátů vstupujících do aukce, ze kterých systém vybírá ty nejlepší. Zvýšíte tak výkon celé plochy.

Vždy však záleží na prostoru, který na svém webu pro reklamu máte. Pokud na webu používáte pro grafické plochy některý z rozměrů 970×310, 300×600 nebo 300×300, doporučujeme rozšířit plochy o rozměry dle následujícího schématu.

  • Do plochy 970×310 zvolte i rozměr 970×210.
  • Do plochy 300×600 zvolte i rozměry 160×600, 300×300, 300×250.
  • Do plochy 300×300 zvolte i rozměr 300×250.

Potřebujete další pomoc?