Zadání fakturačních údajů a ověření účtu

Abyste si mohli provizi vyplatit, je nutné vyplnit fakturační údaje v Klientské zóně. Stačí kliknout v pravém horním rohu na svůj účet a vybrat Účet anebo Schválené provize.

V nastavení vyplňte formulář s fakturačními údaji a odešlete jej ke schválení. Pokud je formulář správně vyplněný, zbývá už jen ověření bankovního účtu.

Bankovní účet ověříte pomocí PIN kódu zaslaného poštou na fakturační adresu. O kód si můžete jednoduše zažádat v Klientské zóně kliknutím na tlačítko Ověřit účet a poté na Pošlete mi kód.

Jakmile obdržíte PIN kód, vyplníte jej do formuláře společně s číslem svého bankovního účtu a preferovaným způsobem vyplácení provize.

Pokud využíváte službu Sklik Partner jako fyzická nepodnikající osoba, je potřeba vyplnit rodné číslo, které slouží k ověření identity uživatele.

Potřebujete další pomoc?