Tip k optimalizaci 1: Začlenění reklamy do stránky
Reklamu byste měli do stránky začlenit tak, aby vypadala jako její součást a zároveň bylo zřejmé, že jde o reklamu.
Pokud je reklama umístěná kontrastně – vedle obrázku je reklama textová a vedle textu je banner, může dosáhnout vysokého výkonu. Vždy si ale dejte pozor, aby ze stránky příliš nevyčnívala.
Reklama by měla odpovídat také rozložení stránky. Pokud má část s textem určitou šířku, reklama by ji neměla přesahovat. Jestliže se rozhodnete pro reklamu textovou, nastylujte ji tak, aby zapadla do kontextu stránky.
U reklamy můžete nastavit barvu nadpisu, textu, pozadí, rámečku i font písma. Vše by však mělo odpovídat stylu textu a pozadí stránky. Aby text reklamy lépe zapadl do obsahu webu, nedoporučujeme používat viditelné rámečky.
Inspirujte se jak rozložit reklamní formáty na Ukázkové stránce.
Tip k optimalizaci 1: Začlenění reklamy do stránky
Kontaktní formulář pro Seznam Partner
Pokud se setkáte s obtížemi, popište je a my vám poradíme. Než nám však pošlete svůj dotaz, ujistěte se prosím, zda již není zodpovězen v naší nápovědě.
"*" indicates required fields
Tip k optimalizaci 1: Začlenění reklamy do stránky