Vytvoření zóny

Každá zóna představuje jednu unikátní reklamní plochu, kterou na stránku umístíte. Vytvoříte ji jednoduše, stačí kliknout na tlačítko Vytvořit zónu.

Nejprve je třeba doplnit název, který co nejlépe popíše plochu.

Informace

Pro lepší přehlednost doporučujeme uvést, na jakém zařízení plochu zobrazujete (např. desktop, mobil).

Poté si z nabídky rozměrů vyberte, jaké chcete v ploše zobrazovat.

Doporučení

V kapitole Ověřené obecné návrhy pro umístění reklamy se dozvíte nejvhodnější rozmístění reklamy na webu a jaké rozměry do jaké plochy použít.

Pokud chcete v ploše zobrazovat reklamu textovou, můžete upravit vzhled plochy tak, aby reklama odpovídala vzhledu webu (barva textu, pozadí atd.). Reklama by měla být nenásilná a měla by se držet určitých pravidel, o kterých se více dozvíte v kapitole o Efektivním umístnění reklamy (např. v lekci o Začlenění reklamy do stránky).

Dále si nastavíte, jaký Typ reklamy chcete v ploše zobrazovat.

Typ reklamy

  • Optimalizovat na výkon – zobrazuje se textová i grafická reklama na základě výkonu
  • Pouze textové inzeráty – zobrazují se pouze textové inzeráty
  • Preferovat grafickou reklamu – do nabídky jdou všechny druhy, ale je preferována grafická reklama
  • Pouze grafická reklama – zobrazuje se pouze grafická reklama

Dynamický retargeting (DRTG) splňuje podmínky pro zařazení jak mezi grafickou, tak mezi textovou reklamu.

Zbývá už jen zvolit, podle jakého zaměření se má reklama vydávat. Zda automaticky podle CPT, nebo má reklama preferovat kontext stránky či zájmy uživatele. Nejčastější volbou bývá předem zvolený výdej automaticky dle CPT.

Potom už stačí zónu uložit a v záložce Reklamní kódy si zobrazit výsledný kód. Ten zkopírujte a vložte do HTML kódu svého webu.

Informace

Po vložení nového kódu na stránku může trvat až 20 minut, než se začne inzerce zobrazovat.

Šablony reklamních formátů

Prohlédněte si náhledy reklamních formátů, které můžete umístit na své stránky.

Mohlo by vás zajímat

Nejčastější důvody:
1. Nesprávně zkopírovaný kód – zkontrolujte, zda byl zkopírovaný a vložený skutečně celý kód.
2. Není ověřená Klientská zóna pomocí PIN kódu – pokud provize v účtu překročí 10.000 Kč nebo pokud není účet do 3 měsíců od založení ověřen pomocí PIN kódu, reklama se nevydává.

Ověřte, zda máte reklamní kód na webu správně vložený.

Potřebujete další pomoc?