Rozložení reklamy

U dostatečně dlouhých článků plochu volte znovu s novým inzerátem

Článek

Po dočtení článku se max. 1x na návštěvu zobrazí pop-up mobil

Prostor pod článkem

Do sekce pod článkem je možné na míru vytvořit nativní reklamu

Návštěvník, který příchází ze Seznam.cz, se nesmí setkat s:

  • hlavní obsahem, který je překrytý reklamou, odkazem na získání „To se mi líbí“ na Facebooku nebo nabídkou k odběru newsletteru,
  • vyskakovacím oknem, které překrývají obsah (např. notifikace pro odběr novinek či přihlašování, externí řešení pro sběr souhlasů apod.)
  • nejsou povoleny reklamy přes celou šírku displaje (např. mobilní vignetta, reklama na celou stránku v galeriích apod.),
  • odkazem na obsah z jiné než aktuální URL v těle článku,
  • jinou reklamou než tou od Seznam.cz a to po dobu trvání celé návštěvy webu (session).

Speciální reklamní formáty

V případě, že partner má zájem o využití speciálních reklamních formátů, které nejsou obsahem dokumentu viz výše, je nutné splňovat následující podmínky:

  • partner může požádat o speciální reklamní formát po uplynutí tří měsíců v rámci spolupráce Seznam Newsfeed,
  • ve třech po sobě následujících měsících musí být výše partnerovy schválené provize větší než 50.000 Kč,
  • pro přímou návštěvnost webu musí partner využívat reklamní systém od Seznamu.