Rozložení reklamy

Desktop

U dostatečně dlouhých článků plochu volte znovu s novým inzerátem

Galerie

Reklamu ve fotogalerii na desktopu umístěte vedle 1. fotky, 4. fotky, 7. fotky. Dále vždy ob třetí fotografii, dle počtu v galerii.

Mobil

Článek

Po dočtení článku se max. 1x na návštěvu zobrazí pop-up mobil

Prostor pod článkem

Do sekce pod článkem je možné na míru vytvořit nativní reklamu

Galerie

Reklamu ve fotogalerii na mobilu umístěte namísto 2. fotky, 5. fotky, 8. fotky. Dále vždy ob třetí fotografii, dle počtu v galerii.

Návštěvník, který příchází ze Seznam.cz, se nesmí setkat s:

  • hlavní obsahem, který je překrytý reklamou, odkazem na získání „To se mi líbí“ na Facebooku nebo nabídkou k odběru newsletteru,
  • vyskakovacím oknem, které překrývají obsah (např. notifikace pro odběr novinek či přihlašování, externí řešení pro sběr souhlasů apod.)
  • nejsou povoleny reklamy přes celou šírku displaje (např. mobilní vignetta, reklama na celou stránku v galeriích apod.),
  • odkazem na obsah z jiné než aktuální URL v těle článku,
  • jinou reklamou než tou od Seznam.cz a to po dobu trvání celé návštěvy webu (session).

Speciální reklamní formáty

V případě, že partner má zájem o využití speciálních reklamních formátů, které nejsou obsahem dokumentu viz výše, je nutné splňovat následující podmínky:

  • partner může požádat o speciální reklamní formát po uplynutí tří měsíců v rámci spolupráce Seznam Newsfeed,
  • ve třech po sobě následujících měsících musí být výše partnerovy schválené provize, u webu, kde chce nasadit speciální reklamní formát, větší než 50.000 Kč
  • pro přímou návštěvnost webu musí partner využívat reklamní systém od Seznamu.