Tlačítko Přihlášení přes Seznam
Připravte se na konec cookies třetích stran díky Přihlášení přes Seznam
Ať už máte e-shop, nebo obsahový web, ztráta uživatelských dat v důsledku konce cookies třetích stran sníží vaše příjmy z reklamy. Na přihlášené zákazníky a čtenáře ale budete moct cílit i nadále díky jejich e-mailům.
Využijte přihlašovací tlačítko na maximum
Nasazení tlačítka je jednoduché a bezplatné. Abyste na přihlášené uživatele mohli cílit své reklamy, je třeba provést ještě jeden krok – identifikovat je na základě e-mailu.
Pro implementaci tlačítka na váš web zvolte jednu z možností níže a postupujte podle uvedených informací.
Připojte se k úspěšným webům
Vaše konkurence nespí. Přihlášení přes Seznam už teď využívá řada významných webů.
Mrkněte na výhody Přihlášení přes Seznam
5 důvodů, proč se vyplatí tlačítko mít
Lidé Seznamu důvěřují
Uživatelé se na webech obvykle registrovat nechtějí, protože je to stojí spoustu času a úsilí. Ale když uvidí, že se mohou přihlásit pomocí účtu od Seznamu, jejich motivace vzroste. Pokud už lidem možnost přihlášení nabízíte, dejte jim na výběr i Seznam.
Jednoduchost a bezpečnost
Lidé raději kliknou na přihlašovací tlačítko, než aby vyplňovali registrační formulář a museli si zapamatovat další přihlašovací údaje. Přihlášení přes Seznam navíc může využít opravdu každý. Stačí k tomu jakákoliv e-mailová schránka, která ani nemusí být od Seznamu.
Chráníte své zisky z reklamy
Pokud máte obsahový web, většina vašich příjmů pravděpodobně pochází z cílené reklamy. Když budete návštěvníky webu motivovat k přihlášení, můžete svůj obsah úspěšně monetizovat i po konci cookies třetích stran.
Retargeting a měření konverzí
Retargeting, tedy oslovení uživatelů, kteří už navštívili váš web, patří k nejkonverznějším kanálům. Po konci cookies třetích stran už nebude možné ho využívat tak snadno jako dosud. Přihlášení přes Seznam vám ale umožní i nadále oslovovat nejvíce konverzní publika.
Personalizace obsahu
Díky personalizaci obsahu můžete svým zákazníkům nabídnout lepší uživatelský zážitek. A spokojený zákazník vám může pomoci zvýšit konverzní poměr a posílit zákaznickou loajalitu. Personalizovat lze samotnou stránku, navigaci na stránce nebo nabídku produktů.
Nejčastější dotazy
Zajímá vás budoucnost cílené reklamy?
Poradíme vám, jak nastavit cílení svých kampaní, abyste dokázali oslovit své relevantní zákazníky a vaše kampaně byly stále efektivní i v době, kdy nebudou k dispozici cookies třetích stran.