Tlačítko Přihlášení přes Seznam

Přihlášení přes Seznam vám zvýší zisky

Umožněte návštěvníkům svých webových stránek a e-shopů přihlásit se přes důvěryhodnou českou značku a zjednodušte jim nakupování nebo čtení stránek. Spokojený zákazník se k vám bude vracet. Navíc na něj můžete cílit reklamu i v budoucím světě bez cookies. 

Vaše konkurence nespí

Přihlašovat se přes Seznam je možné už na mnoho významných webech.

Výhody pro e-shopy

Podívejte se jaké výhody vám nasazení tlačítka Přihlášení přes Seznam může přinést.

Výhody pro obsahové weby

Podívejte se, proč byste neměli podcenit nadcházející změny v cílené reklamě.

Implementace Přihlášení přes Seznam je snadná a zdarma

Vyberte jednu ze tří možností, která platí právě pro vás, a postupujte dle uvedených informací.

01/ Mám svého webmastera

Stačí několik řádků kódu a můžete tlačítko přidat. Doporučujeme, ať vám ho na web nasadí váš webmaster. Je vhodné, aby byl obeznámen s dokumentací řešení OAuth 2.0 (autorizační protokol). Pošlete mu odkaz s kompletním průvodcem pro nastavení a implementaci.

Pokud využíváte pro správu vašeho e-shopu platformy, kontaktujte svého poskytovatele, zda je možné připravit řešení. Pokud využíváte platformu FastCentrik, stačí kliknout na manuál zde.

02/ Zvládnu si nasadit sám/sama

Správa této služby probíhá ZDE. Je vhodné, aby jste byl/a obeznámen/a s dokumentací řešení OAuth 2.0. Pak už jen stačí postupovat dle těchto kroků:

  • Přihlašte se na této stránce, kde můžete spravovat weby, na kterých chcete svým uživatelům nabídnout Přihlášení přes Seznam.
  • Zaregistrujte si novou službu.
  • Získáte identifikační údaje – client_id a client_secret – kterými se pak prokazujete v jednotlivých krocích OAuth autorizace.
  • Na svém webu v rámci přihlášení přesměrujete uživatele na vstupní URL (její skladba a parametry jsou k dispozici v Dokumentaci služby).
  • Po dokončení autorizace Seznamem je uživatel přesměrován na zadané redirect URL a vy (jako provozovatel) musíte serverovým voláním vyměnit autorizační kód za token a identifikaci uživatele.

03/ Potřebuji pomoct

Váháte a potřebujete poradit? Ozvěte se nám.

Co mi tlačítko přinese?

Lidé mu důvěřují

Internetoví uživatelé se většinou přihlašovat nechtějí. Pokud ale uvidí, že se mohou přihlásit účtem, který mají na Seznamu, jejich motivace vzroste. I když už na svém webu možnost přihlášení máte, dejte svým návštěvníkům na výběr i Seznam. Ocení to. Pro Přihlášení přes Seznam není nutné mít e-mail od Seznamu.


Rychlost, jednoduchost a bezpečnost pro návštěvníky webu

Lidé spíš kliknou na tlačítko, než aby vyplňovali registrační formulář a museli si pamatovat další přihlašovací údaje. Stačí jim jakákoliv e-mailová schránka, ani nemusí být od Seznamu, a mohou využít Přihlášení přes Seznam.


Chraníte své zisky z reklamy

Pokud máte obsahový web, většina vašich příjmů teď pravděpodobně pochází z cílené reklamy. Pokud budete návštěvníky svého webu motivovat k přihlášení, můžete nadále monetizovat svůj obsah, i poté, co cookies třetích stran nebude možné používat


Retargeting a měření konverzí

Retargeting, teda oslovení uživatelů, kteří už navštívili váš web, je jeden z nejkonverznějších kanálů vůbec. S koncem podpory cookies třetích stran už nebude možné používat retargeting tak snadno, jak jej nyní známe. Nabídněte svým uživatelům Přihlášení přes Seznam a budete moci dále oslovovat tato nejvíce konverzní publika.


Personalizace obsahu

Personalizace obsahu vám umožňuje nabídnout svým zákazníkům lepší uživatelský zážitek. Spokojený zákazník, který čte to, co ho baví vám může pomoci zvýšit konverzní poměr, tedy dokončení nákupu a posílit zákaznickou loajalitu. Personalizovat lze samotnou stránku, navigaci na stránce nebo nabídku produktů.

Kromě svého webu můžete personalizovat displejovou reklamu, kterou váš zákazník uvidí.


Nejčastější dotazy

Nejjednodušší je kontaktovat přímo vašeho webmastera. Pošlete mu odkaz na dokumentaci, kde najde všechny nezbytné podklady a v případě potřeby může využít i naše diskuzní fórum.
 

Nejprve službu zaregistrujete ve Správě služeb a ihned obdržíte vygenerovaný identifikátor. Od této chvíle můžete službu zdarma využívat. O umístění tlačítka na web se postará váš webmaster.

Cookies jsou zjednodušeně technologie, která umožňuje sledovat chování na internetu. Pozná například, které weby internetoví uživatelé navštěvují nebo jaké zboží si prohlíží. V nejbližších letech ale tento druh cookies přestanou prohlížeče ve velkém podporovat a e-shopy nebudou moct efektivně cílit svou online reklamu nebo doměřovat konverze na základě cookies. V případě vlastníků webů jsou tak ohrožené příjmy z reklamy. 

Tento problém pomáhá řešit přihlašování uživatelů na co největším množství webů. Zadavatelé online reklamy i vydavatelé obsahu pak budou moci s uživateli pracovat podobně, jak to dnes umožňují cookies třetích stran.

Seznam.cz je důvěryhodnou značkou v očích českých internetových uživatelů. Podle interního výzkumu by až 80 % lidí využilo Přihlášení od Seznamu jako alternativu k registraci. Typů přihlášení můžete mít na webu neomezeně, dejte tak svým uživatelům možnost výběru. Řada z nich určitě ocení možnost přihlásit se svým účtem na Seznamu a ne např. profilem na sociálních sítích. 

Pokud na svém webu zatím žádný typ přihlášení nemáte, tak Přihlášení přes Seznam nejde použít. Nejdříve musíte vyřešit obecnou možnost přihlašování, a až poté můžete používat Přihlašování od Seznamu. Doporučujeme vám poradit se s webmastrem, který vám přihlašování standardu OAuth 2.0 na stránku může implementovat.  

Pokud nemáte vývojářskou odbornost, tak toto řešení nedoporučujeme. Přečtěte si dokumentaci a v případě že si nebudete jistí, jak postupovat, vyhledejte kvalifikovaného webmastera. 

V současné době tohle řešení není k dispozici, ale do budoucna chceme tyto možnosti rozšiřovat. Zatím se můžete obrátit přímo na provozovatele platformy, kterou využíváte, a poptat standardizované řešení.

Doporučujeme vám kontaktovat provozovatele platformy, kterou využíváte. Je možné, že vám poskytne standardizované řešení nebo poradí, jak postupovat.

Uživatele identifikujeme prostřednictvím jeho e-mailu a zároveň vám předáme jeho jméno a příjmení, pokud ho ve svém profilu na Seznamu vyplnil. Vyžádat si taky můžete kontaktní telefon a profilový obrázek (avatar). Při prvním přihlášení uživatel dává souhlas s tím, že vám tyto údaje budeme sdílet. Můžete si je tedy uložit a dále s nimi pracovat. Samozřejmě je vždy potřeba dodržovat zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Přihlášení přes Seznam.

Už brzy chystáme rozšíření především pro e-shopy, kde bude možné v nastavení služby zvolit, že chcete o uživateli dostávat i další informace – například adresu a telefon.

Podoba tlačítka není předepsaná. Standardní vzhled je popsán v dokumentaci v grafickém manuálu. Vzhled tlačítka ale můžete přizpůsobit potřebám svého webu.

E-mail od Seznamu není nutný. Uživatel si může na Seznamu jednoduše zaregistrovat svou vlastní e-mailovou adresu od jakéhokoliv poskytovatele.  Přihlášení přes Seznam pak bude moct také využívat. 


Další informace o přihlášení najdete zde

"*" indicates required fields