Tlačítko Přihlášení přes Seznam

Přihlášení přes Seznam vám zvýší zisky

Ať už vaši návštěvníci zavítají na vaši webovou stránku, nebo na e-shop, umožněte jim přihlásit se přes důvěryhodnou stránku. Zjednodušíte jim tak nakupování a spokojený zákazník se k vám bude rád vracet.

Vaše konkurence nespí

Přihlášení přes Seznam využívá už teď mnoho významných webů, které díky tomu získávají v konkurenčním světě výhodu.

Nasazení je jednoduché a zdarma

Vyberte jednu z variant, podle které budete chtít tlačítko implementovat na váš web. Pak postupujte podle uvedených informací.

Webmasterovi stačí napsat několik řádků kódu a tlačítko přidat. Doporučujeme, ať vám ho na web nasadí právě on. Měl by být obeznámený s dokumentací řešení OAuth 2.0 (autorizační protokol). Pošlete mu odkaz s kompletním průvodcem pro Nastavení a implementaci.

Pokud využíváte pro správu vašeho e-shopu platformy, kontaktujte svého poskytovatele, zda je možné připravit řešení. Jestliže využíváte platformu FastCentrik, stačí kliknout na manuál zde.

Správa této služby probíhá zde. Měli byste být obeznámení s dokumentací řešení OAuth 2.0. Pak už jen stačí postupovat podle těchto kroků:

  • Přihlaste se na této stránce, kde můžete spravovat weby, na kterých chcete svým uživatelům nabídnout Přihlášení přes Seznam.
  • Zaregistrujte si novou službu.
  • Získáte identifikační údaje – client_id a client_secret – kterými se pak prokazujete v jednotlivých krocích OAuth autorizace.
  • Na svém webu v rámci přihlášení přesměrujete uživatele na vstupní URL (její skladba a parametry jsou k dispozici v Dokumentaci služby).
  • Po dokončení autorizace Seznamem je uživatel přesměrovaný na zadané redirect URL a vy (jako provozovatel) musíte serverovým voláním vyměnit autorizační kód za token a identifikaci uživatele.

Nevíte, jak tlačítko nasadit na váš web? Ozvěte se nám a my vám rádi s nastavením pomůžeme.

Jaké výhody vám nasazení tlačítka může přinést

Mám e-shop
Mám obsahový web

K tomu navíc…

Lidé Seznamu důvěřují

Internetoví uživatelé se většinou na webech registrovat nechtějí, protože je to stojí spoustu času a úsilí. Pokud ale uvidí, že se mohou přihlásit pomocí účtu od Seznamu, jejich motivace vzroste. Jestliže už tedy na svém webu možnost přihlášení máte, dejte svým návštěvníkům na výběr i Seznam.

Jednoduchost a bezpečnost

Lidé raději kliknou na tlačítko přihlášení, než aby vyplňovali registrační formulář a museli si zapamatovat další přihlašovací údaje. Přihlášení přes Seznam navíc může využít opravdu každý. Stačí k tomu jakákoliv e-mailová schránka, která ani nemusí být od Seznamu.

Chráníte své zisky z reklamy

Pokud máte obsahový web, většina vašich příjmů teď pravděpodobně pochází z cílené reklamy. Jestliže budete motivovat návštěvníky vašeho webu k přihlášení, můžete nadále monetizovat svůj obsah i poté, co cookies třetích stran už nebudete moci používat.

Retargeting a měření konverzí

Retargeting, teda oslovení uživatelů, kteří už navštívili váš web, je jeden z nejkonverznějších kanálů vůbec. S koncem podpory cookies třetích stran už nebude možné používat retargeting tak snadno, jak jej nyní známe. Nabídněte svým uživatelům Přihlášení přes Seznam a budete moci dále oslovovat tato nejvíce konverzní publika.

Personalizace obsahu

Personalizace obsahu vám umožňuje nabídnout svým zákazníkům lepší uživatelský zážitek. Spokojený zákazník, který čte to, co ho baví vám může pomoci zvýšit konverzní poměr, tedy dokončení nákupu a posílit zákaznickou loajalitu. Personalizovat lze samotnou stránku, navigaci na stránce nebo nabídku produktů.


Nejčastější dotazy

Cookies jsou zjednodušeně technologie, která umožňuje sledovat chování na internetu. Pozná například, které weby internetoví uživatelé navštěvují nebo jaké zboží si prohlíží. V nejbližších letech ale tento druh cookies přestanou prohlížeče ve velkém podporovat a e-shopy nebudou moct efektivně cílit svou online reklamu nebo doměřovat konverze na základě cookies. V případě vlastníků webů jsou tak ohrožené příjmy z reklamy. 

Tento problém pomáhá řešit přihlašování uživatelů na co největším množství webů. Zadavatelé online reklamy i vydavatelé obsahu pak budou moci s uživateli pracovat podobně, jak to dnes umožňují cookies třetích stran.

Seznam.cz je důvěryhodnou značkou v očích českých internetových uživatelů. Podle interního výzkumu by až 80 % lidí využilo Přihlášení od Seznamu jako alternativu k registraci. Typů přihlášení můžete mít na webu neomezeně, dejte tak svým uživatelům možnost výběru. Řada z nich určitě ocení možnost přihlásit se svým účtem na Seznamu a ne např. profilem na sociálních sítích. 

Pokud na svém webu zatím žádný typ přihlášení nemáte, tak Přihlášení přes Seznam nejde použít. Nejdříve musíte vyřešit obecnou možnost přihlašování, a až poté můžete používat Přihlašování od Seznamu. Doporučujeme vám poradit se s webmastrem, který vám přihlašování standardu OAuth 2.0 na stránku může implementovat.  

V současné době tohle řešení není k dispozici, ale do budoucna chceme tyto možnosti rozšiřovat. Zatím se můžete obrátit přímo na provozovatele platformy, kterou využíváte, a poptat standardizované řešení.

Doporučujeme vám kontaktovat provozovatele platformy, kterou využíváte. Je možné, že vám poskytne standardizované řešení nebo poradí, jak postupovat.

Uživatele identifikujeme prostřednictvím jeho e-mailu a zároveň vám předáme jeho jméno a příjmení, pokud ho ve svém profilu na Seznamu vyplnil. Vyžádat si taky můžete kontaktní telefon a profilový obrázek (avatar). Při prvním přihlášení uživatel dává souhlas s tím, že vám tyto údaje budeme sdílet. Můžete si je tedy uložit a dále s nimi pracovat. Samozřejmě je vždy potřeba dodržovat zásady ochrany osobních údajů a podmínky služby Přihlášení přes Seznam.

Už brzy chystáme rozšíření především pro e-shopy, kde bude možné v nastavení služby zvolit, že chcete o uživateli dostávat i další informace – například adresu a telefon.

Podoba tlačítka není předepsaná. Standardní vzhled je popsán v dokumentaci v grafickém manuálu. Vzhled tlačítka ale můžete přizpůsobit potřebám svého webu.

E-mail od Seznamu není nutný. Uživatel si může na Seznamu jednoduše zaregistrovat svou vlastní e-mailovou adresu od jakéhokoliv poskytovatele. Přihlášení přes Seznam pak bude moct také využívat. 


Zajímá vás budoucnost cílené reklamy?

Poradíme vám, jak nastavit cílení svých kampaní, abyste dokázali oslovit své relevantní zákazníky a vaše kampaně byly stále efektivní i v době, kdy nebudou k dispozici cookies třetích stran.

"*" indicates required fields