Tlačítko Přihlášení přes Seznam
Přihlášení přes Seznam vám zvýší zisky
Ať už vaši návštěvníci zavítají na vaši webovou stránku, nebo na e-shop, umožněte jim přihlásit se přes důvěryhodnou stránku. Zjednodušíte jim tak nakupování a spokojený zákazník se k vám bude rád vracet.
Vaše konkurence nespí
Přihlášení přes Seznam využívá už teď mnoho významných webů, které díky tomu získávají v konkurenčním světě výhodu.

Nasazení je jednoduché a zdarma
Vyberte jednu z variant, podle které budete chtít tlačítko implementovat na váš web. Pak postupujte podle uvedených informací.
Jaké výhody vám nasazení tlačítka může přinést
K tomu navíc…
Lidé Seznamu důvěřují
Internetoví uživatelé se většinou na webech registrovat nechtějí, protože je to stojí spoustu času a úsilí. Pokud ale uvidí, že se mohou přihlásit pomocí účtu od Seznamu, jejich motivace vzroste. Jestliže už tedy na svém webu možnost přihlášení máte, dejte svým návštěvníkům na výběr i Seznam.
Jednoduchost a bezpečnost
Lidé raději kliknou na tlačítko přihlášení, než aby vyplňovali registrační formulář a museli si zapamatovat další přihlašovací údaje. Přihlášení přes Seznam navíc může využít opravdu každý. Stačí k tomu jakákoliv e-mailová schránka, která ani nemusí být od Seznamu.
Chráníte své zisky z reklamy
Pokud máte obsahový web, většina vašich příjmů teď pravděpodobně pochází z cílené reklamy. Jestliže budete motivovat návštěvníky vašeho webu k přihlášení, můžete nadále monetizovat svůj obsah i poté, co cookies třetích stran už nebudete moci používat.
Retargeting a měření konverzí
Retargeting, teda oslovení uživatelů, kteří už navštívili váš web, je jeden z nejkonverznějších kanálů vůbec. S koncem podpory cookies třetích stran už nebude možné používat retargeting tak snadno, jak jej nyní známe. Nabídněte svým uživatelům Přihlášení přes Seznam a budete moci dále oslovovat tato nejvíce konverzní publika.
Personalizace obsahu
Personalizace obsahu vám umožňuje nabídnout svým zákazníkům lepší uživatelský zážitek. Spokojený zákazník, který čte to, co ho baví vám může pomoci zvýšit konverzní poměr, tedy dokončení nákupu a posílit zákaznickou loajalitu. Personalizovat lze samotnou stránku, navigaci na stránce nebo nabídku produktů.
Nejčastější dotazy
Zajímá vás budoucnost cílené reklamy?
Poradíme vám, jak nastavit cílení svých kampaní, abyste dokázali oslovit své relevantní zákazníky a vaše kampaně byly stále efektivní i v době, kdy nebudou k dispozici cookies třetích stran.