Tlačítko Přihlášení přes Seznam

Přihlášení přes Seznam vám zvýší zisky

Ať už vaši návštěvníci zavítají na vaši webovou stránku, nebo na e-shop, umožněte jim přihlásit se přes důvěryhodnou stránku. Zjednodušíte jim tak nakupování a spokojený zákazník se k vám bude rád vracet.

Vaše konkurence nespí

Přihlášení přes Seznam využívá už teď mnoho významných webů, které díky tomu získávají v konkurenčním světě výhodu.

Nasazení je jednoduché a zdarma

Vyberte jednu z variant, podle které budete chtít tlačítko implementovat na váš web. Pak postupujte podle uvedených informací.

Webmasterovi stačí napsat několik řádků kódu a tlačítko přidat. Doporučujeme, ať vám ho na web nasadí právě on. Měl by být obeznámený s dokumentací řešení OAuth 2.0 (autorizační protokol). Pošlete mu odkaz s kompletním průvodcem pro Nastavení a implementaci.

Pokud využíváte pro správu vašeho e-shopu platformy, kontaktujte svého poskytovatele, zda je možné připravit řešení. Jestliže využíváte platformu FastCentrik, stačí kliknout na manuál zde.

Správa této služby probíhá zde. Měli byste být obeznámení s dokumentací řešení OAuth 2.0. Pak už jen stačí postupovat podle těchto kroků:

  • Přihlaste se na této stránce, kde můžete spravovat weby, na kterých chcete svým uživatelům nabídnout Přihlášení přes Seznam.
  • Zaregistrujte si novou službu.
  • Získáte identifikační údaje – client_id a client_secret – kterými se pak prokazujete v jednotlivých krocích OAuth autorizace.
  • Na svém webu v rámci přihlášení přesměrujete uživatele na vstupní URL (její skladba a parametry jsou k dispozici v Dokumentaci služby).
  • Po dokončení autorizace Seznamem je uživatel přesměrovaný na zadané redirect URL a vy (jako provozovatel) musíte serverovým voláním vyměnit autorizační kód za token a identifikaci uživatele.

Nevíte, jak tlačítko nasadit na váš web? Ozvěte se nám a my vám rádi s nastavením pomůžeme.

Jaké výhody vám nasazení tlačítka může přinést

Mám e-shop
Mám obsahový web

K tomu navíc…

Lidé Seznamu důvěřují

Internetoví uživatelé se většinou na webech registrovat nechtějí, protože je to stojí spoustu času a úsilí. Pokud ale uvidí, že se mohou přihlásit pomocí účtu od Seznamu, jejich motivace vzroste. Jestliže už tedy na svém webu možnost přihlášení máte, dejte svým návštěvníkům na výběr i Seznam.

Jednoduchost a bezpečnost

Lidé raději kliknou na tlačítko přihlášení, než aby vyplňovali registrační formulář a museli si zapamatovat další přihlašovací údaje. Přihlášení přes Seznam navíc může využít opravdu každý. Stačí k tomu jakákoliv e-mailová schránka, která ani nemusí být od Seznamu.

Chráníte své zisky z reklamy

Pokud máte obsahový web, většina vašich příjmů teď pravděpodobně pochází z cílené reklamy. Jestliže budete motivovat návštěvníky vašeho webu k přihlášení, můžete nadále monetizovat svůj obsah i poté, co cookies třetích stran už nebudete moci používat.

Retargeting a měření konverzí

Retargeting, teda oslovení uživatelů, kteří už navštívili váš web, je jeden z nejkonverznějších kanálů vůbec. S koncem podpory cookies třetích stran už nebude možné používat retargeting tak snadno, jak jej nyní známe. Nabídněte svým uživatelům Přihlášení přes Seznam a budete moci dále oslovovat tato nejvíce konverzní publika.

Personalizace obsahu

Personalizace obsahu vám umožňuje nabídnout svým zákazníkům lepší uživatelský zážitek. Spokojený zákazník, který čte to, co ho baví vám může pomoci zvýšit konverzní poměr, tedy dokončení nákupu a posílit zákaznickou loajalitu. Personalizovat lze samotnou stránku, navigaci na stránce nebo nabídku produktů.


Nejčastější dotazy


Zajímá vás budoucnost cílené reklamy?

Poradíme vám, jak nastavit cílení svých kampaní, abyste dokázali oslovit své relevantní zákazníky a vaše kampaně byly stále efektivní i v době, kdy nebudou k dispozici cookies třetích stran.

"*" indicates required fields