Tlačítko Přihlášení přes Seznam

Připravte se na konec cookies třetích stran díky Přihlášení přes Seznam 

Ať už máte e-shop, nebo obsahový web, ztráta uživatelských dat v důsledku konce cookies třetích stran sníží vaše příjmy z reklamy. Na přihlášené zákazníky a čtenáře ale budete moct cílit i nadále díky jejich e-mailům. 

Využijte přihlašovací tlačítko na maximum

Nasazení tlačítka je jednoduché a bezplatné. Abyste na přihlášené uživatele mohli cílit své reklamy, je třeba provést ještě jeden krok – identifikovat je na základě e-mailu.

Pro implementaci tlačítka na váš web zvolte jednu z možností níže a postupujte podle uvedených informací.

Procesem implementace Přihlášení přes Seznam vašeho webmastera provede návod pro vývojáře. Webmaster by zároveň měl být obeznámený s autorizačním protokolem OAuth 2.0.

Pokud chcete přihlášené uživatele oslovit cílenou reklamou, je nezbytné, aby webmaster upravil i retargetingový a konverzní kód tak, aby obsahovaly e-mailovou nebo zahashovanou e-mailovou adresu uživatele. Přehledný postup, jak na to, najde v naší nápovědě.

Aktivujte si Přihlášení přes Seznam podle připraveného návodu. Stačí kliknout na e-shopové řešení, které využíváte.

Využíváte jiné řešení? Kontaktujte nás přes tento formulář. Další e-shopové platformy postupně přidáváme.

Pokud chcete přihlášené uživatele oslovit cílenou reklamou, je nezbytné aktivovat identifikaci uživatele na základě e-mailu. Způsob aktivace se liší v závislosti na konkrétním e-shopovém řešení, obecně ale platí, že identifikaci aktivujete v nastavení, kde upravujete retargetingový kód nebo vkládáte své Sklik retargeting ID. V případě dotazů využijte náš formulář a my se vám ozveme.

Správa Přihlášení přes Seznam probíhá v našem prostředí pro vývojáře. Pro aktivaci služby byste měli být obeznámení s autorizačním protokolem OAuth 2.0. Pak už jen stačí postupovat podle těchto kroků:

  • Přihlaste se na stránce pro vývojáře, kde můžete spravovat weby, do kterých chcete implementovat přihlašovací tlačítko.
  • Zaregistrujte si novou službu.
  • Získáte identifikační údaje client_id a client_secret, kterými se pak prokážete v jednotlivých krocích OAuth autorizace.
  • Na svém webu v rámci přihlášení přesměrujete uživatele na vstupní URL. Její skladbu a parametry najdete v dokumentaci služby.
  • Po dokončení autorizace Seznamem je uživatel přesměrovaný na zadané redirect URL a vy – jako provozovatel – musíte serverovým voláním vyměnit autorizační kód za token a identifikaci uživatele.

Pokud chcete přihlášené uživatele oslovit cílenou reklamou, je nezbytné upravit retargetingový a konverzní kód tak, aby obsahovaly e-mailovou nebo zahashovanou e-mailovou adresu uživatele. Přehledný postup, jak na to, najdete v naší nápovědě

Nevíte, jak tlačítko nasadit na váš web? Ozvěte se nám a my vám rádi s nastavením pomůžeme.

Připojte se k úspěšným webům

Vaše konkurence nespí. Přihlášení přes Seznam už teď využívá řada významných webů.

Mrkněte na výhody Přihlášení přes Seznam

Mám e-shop
Mám obsahový web

5 důvodů, proč se vyplatí tlačítko mít

Lidé Seznamu důvěřují

Uživatelé se na webech obvykle registrovat nechtějí, protože je to stojí spoustu času a úsilí. Ale když uvidí, že se mohou přihlásit pomocí účtu od Seznamu, jejich motivace vzroste. Pokud už lidem možnost přihlášení nabízíte, dejte jim na výběr i Seznam.

Jednoduchost a bezpečnost

Lidé raději kliknou na přihlašovací tlačítko, než aby vyplňovali registrační formulář a museli si zapamatovat další přihlašovací údaje. Přihlášení přes Seznam navíc může využít opravdu každý. Stačí k tomu jakákoliv e-mailová schránka, která ani nemusí být od Seznamu.

Chráníte své zisky z reklamy

Pokud máte obsahový web, většina vašich příjmů pravděpodobně pochází z cílené reklamy. Když budete návštěvníky webu motivovat k přihlášení, můžete svůj obsah úspěšně monetizovat i po konci cookies třetích stran.

Retargeting a měření konverzí

Retargeting, tedy oslovení uživatelů, kteří už navštívili váš web, patří k nejkonverznějším kanálům. Po konci cookies třetích stran už nebude možné ho využívat tak snadno jako dosud. Přihlášení přes Seznam vám ale umožní i nadále oslovovat nejvíce konverzní publika.

Personalizace obsahu

Díky personalizaci obsahu můžete svým zákazníkům nabídnout lepší uživatelský zážitek. A spokojený zákazník vám může pomoci zvýšit konverzní poměr a posílit zákaznickou loajalitu. Personalizovat lze samotnou stránku, navigaci na stránce nebo nabídku produktů.


Nejčastější dotazy


Zajímá vás budoucnost cílené reklamy?

Poradíme vám, jak nastavit cílení svých kampaní, abyste dokázali oslovit své relevantní zákazníky a vaše kampaně byly stále efektivní i v době, kdy nebudou k dispozici cookies třetích stran.

"*" indicates required fields