Nový výdej přes Seznam SSP

Co je Seznam SSP? Jaké funkcionality přicházejí s novým výdejem? Jaké kroky je nutné podniknout? Vše přehledně a na jednom místě.

Nápověda Seznam Partner

Program Sklik Partner umožňuje provozovatelům webových stránek umístit na své stránky reklamní boxy s inzeráty reklamního systému Sklik. Z prokliků inzerátů získává partner podíl na zisku – provizi.

S čím vám můžeme poradit?

Nejčastěji pokládané dotazy

Nejčastějším důvodem je neověření účtu v Klientské zóně. Reklama se přestane vydávat, pokud účet není ověřen do 3 měsíců od založení, nebo pokud výše provize k vyplacení překročí 10.000 Kč.

Změna přihlašovacího e-mailového účtu není možná. Pokud potřebujete změnit e-mailový účet, je nutné si vytvořit nový a postupovat jako nový Partner. Nechat si ověřit účet pomocí PIN kódu, vytvořit zóny a vložit na web. Rizikem nového účtu a vytvoření nových zón je, že zóny jsou bez historie a nemusí dosahovat stejného výkonu jak zóny s historií.

Jednotlivé weby musí být v souladu s pravidly a smluvními podmínkami služby Seznam Partner. Zkontrolujte, zda web, který chcete do programu zapojit, splňuje veškeré náležitosti. Nejčastěji přistupujeme k zamítnutí z důvodu chybějících informací o provozovateli (jméno / název firmy, místo podnikání a IČO), jejichž kompletní uvedení je v případě podnikatelských webů zákonnou povinností. Zároveň velmi dbáme na kvalitu obsahu webů, které se ucházejí o účast v programu, abychom našim inzerentům zajistili co možná nejvíce zajímavé a přínosné výdejové plochy. Proto zamítáme weby, které jsou obsahově příliš strohé, kde reklama dominuje nad vlastním obsahem, nebo takové, jejichž obsah je jakkoliv nemorální, pohoršující, vulgární apod.

V případě neobdržení PINU nás kontaktujte seznam.partner@firma.seznam.cz.

PIN je odeslán obyčejným psaním poštou. Běžně dorazí do 3 – 5 dnů. Pokud preferujete doporučené psaní, nebo zaslání na konkrétní jméno, napište na seznam.partner@firma.seznam.cz.

PIN kódy zasíláme obyčejným psaním poštou na fakturační adresu. Zkontrolujte nejprve, zda se dopis nenachází na fakturační adrese. Při doručování se ale může i stát, že se dopis cestou k Partnerovi ztratí. Stačí nás kontaktovat seznam.partner@firma.seznam.cz a PIN zašleme znovu.

Číslo bankovního účtu lze upravit v Klientské zóně, tam klikněte na Peněženka -> Přehled kreditu -> a v pravém dolním rohu Změna bankovního účtu a preference výplaty. Nejprve je nutné si zažádat o nový PIN kód kliknutím na Pošlete mi kód tím se otevře možnost změnit bankovní účet. Pro úplně dokončení změny je nutné zadat PIN, který dorazí obyčejným psaním od poštou.