Jaký vzhled admin rozhraní vidíte?

Souběžně mohou naši partneři vidět dvě verze rozhraní naší služby. Proto je potřeba nám říct jak vaše rozhraní vypadá, abychom vám ukázali správnou verzi nápovědy.

Vypadá vaše admin rozhraní takto? Přejděte do předchozí verze nápovědy.

Vidíte následující admin rozhraní? Jste tu správně a projděte si novou nápovědu.

Seznam Partner nápověda

Program Sklik Partner umožňuje provozovatelům webových stránek umístit na své stránky reklamní boxy s inzeráty reklamního systému Sklik. Z prokliků inzerátů získává partner podíl na zisku – provizi.

S čím vám můžeme poradit?

Nejčastěji pokládané dotazy

Nejčastějším důvodem je neověření účtu v Klientské zóně. Reklama se přestane vydávat, pokud účet není ověřen do 3 měsíců od založení, nebo pokud výše provize k vyplacení překročí 10.000 Kč.

Změna přihlašovacího e-mailového účtu není možná. Pokud potřebujete změnit e-mailový účet, je nutné si vytvořit nový a postupovat jako nový Partner. Nechat si ověřit účet pomocí PIN kódu, vytvořit zóny a vložit na web. Rizikem nového účtu a vytvoření nových zón je, že zóny jsou bez historie a nemusí dosahovat stejného výkonu jak zóny s historií.

Jednotlivé weby musí být v souladu s pravidly a smluvními podmínkami služby Seznam Partner. Zkontrolujte, zda web, který chcete do programu zapojit, splňuje veškeré náležitosti. Nejčastěji přistupujeme k zamítnutí z důvodu chybějících informací o provozovateli (jméno / název firmy, místo podnikání a IČO), jejichž kompletní uvedení je v případě podnikatelských webů zákonnou povinností. Zároveň velmi dbáme na kvalitu obsahu webů, které se ucházejí o účast v programu, abychom našim inzerentům zajistili co možná nejvíce zajímavé a přínosné výdejové plochy. Proto zamítáme weby, které jsou obsahově příliš strohé, kde reklama dominuje nad vlastním obsahem, nebo takové, jejichž obsah je jakkoliv nemorální, pohoršující, vulgární apod.

V případě neobdržení PINU nás kontaktujte seznam.partner@firma.seznam.cz.

PIN je odeslán obyčejným psaním poštou. Běžně dorazí do 3 – 5 dnů. Pokud preferujete doporučené psaní, nebo zaslání na konkrétní jméno, napište na seznam.partner@firma.seznam.cz.

PIN kódy zasíláme obyčejným psaním poštou na fakturační adresu. Zkontrolujte nejprve, zda se dopis nenachází na fakturační adrese. Při doručování se ale může i stát, že se dopis cestou k Partnerovi ztratí. Stačí nás kontaktovat seznam.partner@firma.seznam.cz a PIN zašleme znovu.

Číslo bankovního účtu lze upravit v Klientské zóně, tam klikněte na Peněženka -> Přehled kreditu -> a v pravém dolním rohu Změna bankovního účtu a preference výplaty. Nejprve je nutné si zažádat o nový PIN kód kliknutím na Pošlete mi kód tím se otevře možnost změnit bankovní účet. Pro úplně dokončení změny je nutné zadat PIN, který dorazí obyčejným psaním od poštou.