Štěpán Škrob – Jak doporučujeme uživatelům u kterých neznáme jejich preference

Jak navrhujeme články, videa či podcasty návštěvníkům, které nedokážeme rozpoznat? Co znamená „personalizace obsahu“? To jsou otázky, kterým se na letošním ročníku Newsfeed Fora věnoval Štěpán Škrob.

Veškerý obsah doporučujeme pomocí speciálně vytvořeného algoritmu. Díky němu dokážeme zjistit zájmy a preference každého příchozího návštěvníka, kterému pak vybereme z databáze aktuálních článků takové, co ho budou nejvíce zajímat.

Co každého uživatele zajímá, se zjišťuje automaticky podle toho, jaké články či příspěvky si z naší nabídky vybírá. Čím více toho projde a přečte, tím jsou si algoritmy jistější v tom, co nejlepšího mu doporučit. Občas se ale stane, že nás navštíví neznámý uživatel, o kterém nic nevíme. Co je příčinou zjistíte ve videu se Štěpánovou prezentací.