Začněte vydělávat reklamou na svých stránkách

Program Seznam Partner umožňuje provozovatelům webů umístit na své stránky reklamní plochy s inzeráty reklamního systému Seznamu. Z prokliků inzerátů získá partner podíl na zisku – provizi.

Benefity

  • Uživatelsky přívětivá služba, se kterou zvládne pracovat každý.
  • Jednoduše nastavíte, kde a kolik reklamy se bude zobrazovat.
  • Zobrazovaná reklama vychází ze zaměření vašeho webu nebo ze zájmů jeho návštěvníků.
  • K dispozici máte přehledné statistiky, na kterých okamžitě vidíte, kolik vám reklama vydělává.

Jak to funguje

  • Přihlaste se k účtu na Seznamu nebo si vytvořte nový.
  • V nastavení Klientské zóny vyplňte fakturační údaje a ověřte svůj bankovní účet.
  • V rozhraní Seznam Partner vytvořte reklamní zóny a následně vygenerujte kód.
  • Vygenerovaný kód zkopírujte a vložte do HTML kódu webových stránek.

Nejlepších výsledků dosáhnete testováním

Univerzální návod na úspěšné zobrazování reklamy neexistuje. Stejně jako obsah, který na web umisťujete, je jedinečná i vaše stránka. Proto na nich nemusí fungovat takové nastavení, které fungovalo na jiném webu. Ideálním řešením je otestovat různé formáty a místa jejich zobrazení. Díky tomu zjistíte, jaký mají výkon a kde vám generují největší zisky.


Mohlo by vás zajímat

Nápověda

Poradíme vám s tím, s čím si nevíte rady…

Jak na to?

Mrkněte na naše edukační videa a bude vám vše jasné.

Ukázkový web

Inspirujte se, jak umístit reklamu, aby vám přinesla co nejvíce peněz.

Nejčastěji se ptáte

Abychom váš web mohli zařadit do partnerské sítě, musíte splňovat veškerá Pravidla Seznam Partner. Nejčastějšími důvody, proč jsou weby zamítnuty je:

  • neuveřejnění provozovatele webu (IČ, jméno / název firmy, místo podnikaní, kontaktní údaj – telefon nebo email), jejichž kompletní uvedení je v případě podnikatelských webů zákonnou povinností
  • využívání protokolu http, který není povolen.

Nejprve zkontrolujte, zda web splňuje Pravidla pro partnerské webySmluvní podmínky a Jednotná pravidla reklamy v partnerské síti Seznam.cz. Nejčastějším důvodem zamítnutní je chybějící informace o provozovateli webu (název společnosti, IČ, adresa sídla, údaj o zápisu do obchodního rejstříku včetně oddílu a vložky).
Pokud web splňuje vše výše uvedené, neváhejte nás kontaktovat na seznam.partner@firma.seznam.cz.

Klientská zóna je rozhraní, které slouží jak pro inzerenty, tak pro partnery. Do Klientské zóny se přihlásíte prostřednictvím vašeho registrovaného mailu a hesla na adrese klient.seznam.cz, nebo z partnerského rozhraní.
Partneři v Klientské zóně mohou:

  • nastavit fakturační údaje
  • sledovat výši skutečně vyplacené provize
  • stahovat faktury

Inzerenti v Klientské zóně mohou:


Nejčastějším důvodem je neověření účtu v Klientské zóně. Reklama se přestane vydávat, pokud účet není ověřen do 3 měsíců od založení, nebo pokud výše provize k vyplacení překročí 10.000 Kč.

PIN kódy zasíláme obyčejným psaním poštou na sídlo firmy dle obchodního rejstříku. Zkontrolujte nejprve, zda se dopis nenachází na fakturační adrese. Při doručování se ale může i stát, že se dopis cestou k Partnerovi ztratí. Stačí nás kontaktovat seznam.partner@firma.seznam.cz a PIN zašleme znovu.