Případová studie Seznam Newsfeed

Přemýšlíte o zapojení do projektu Seznam Newsfeed?
V této případové studii zjistíte, co všechno za 2 roky fungování tato služba klientům přinesla, k čemu je dobrá a proč byste ji měli využívat.

Dva roky fungování

Službu jsme spustili v srpnu 2016. Nyní spolupracujeme s 275 weby. Každý měsíc uzavíráme nové spolupráce a přidáváme nové weby. Od spuštění jsme těmto webům přivedli více než 1,8 mld. čtenářů.

Ze všech uživatelů, kteří se dostanou na homepage na „Další zajímavé články z českého internetu“, jich 75 % proklikne nejméně jeden článek.

Proč Seznam Newsfeed
  • Homepage Seznam.cz chce být rozcestníkem pro celý internet a vše sdružovat na jednom místě.
  • Chceme být jedničkou v doporučování kvalitního obsahu.
  • Chceme uživatelům nabídnout magazínový obsah různých témat.
Publikování článků na homepage Seznam.cz
  • Pokud článek splní naše redakční pravidla, zařadíme jej k publikování na homepage Seznam.cz.
  • Součástí je systém automatického doporučování, který nabízí uživatelům obsah dle jejich preferencí.
  • Smyslem doporučování článků na domovské stránce je dávat lidem relevantnější, a tudíž i zajímavější obsah.
  • V současné době jsme spustili i možnost zavírání článků, abychom tím docílili větší atraktivity a uživatel si vytvořil svůj vlastní tematický okruh, o který má zájem.
Díky zařazení webu do Seznam Newsfeedu
  • Oslovíte nové uživatele/čtenáře.
  • Navýšíte svoji přímou návštěvnost (průměrně až o 20%).
  • Navýšíte svůj traffic.
  • Můžete získat dodatečný příjem.
  • Získáte možnost testování a spouštění nových reklamních formátů.
  • Obdržíte na míru připravené reklamní plochy.
Vývoj návštěvnosti u vybraných partnerů po zařazení

kinobox.cz

nasregion.cz

zena-in.cz

Zdroj: http://www.netmonitor.cz/

Sledujeme trendy, testujeme novinky Seznam Newsfeedu a implementujeme je

Využíváme nové reklamní formáty

V posledních měsících jsme se dále soustředili na optimalizaci reklamy na mobilních zařízeních.

Na domovskou stránku Seznam.cz přichází denně více jak čtvrtina lidí z mobilního zařízení. Očekává se, že toto číslo poroste a nadpoloviční většiny dosáhne okolo roku 2020. Aktuálně zvyšujeme počet reklamních pozic. Ty méně výkonné již nebudeme podporovat. Rozhodli jsme se dát více prostoru rozměrům, které jsou pro partnery a klienty nejvýkonnější.

Podíl mobilních návštěv v Newsfeedu v roce 2018

Co chystáme dál

Monetizaci reklamních ploch se věnujeme neustále. Do budoucna plánujeme:

  • Chceme, aby služba uživatele bavila a zaměřujeme se na atraktivní a personalizovaný obsah.
  • Zajistit dostatečně členěný obsah – hlavním cílem je pestrost obsahu, aby si každý mohl vybrat to, co hledá.
  • Zaujmout uživatele tak, aby zůstal déle a častěji se vracel.
Jak se do projektu zapojit

Weby si do této spolupráce pečlivě vybíráme. Pokud se chcete dozvědět více, stačí napsat na newsfeed@firma.seznam.cz nebo mrknout na náš nový web.

Zobrazit případovou studii v PDF.