Případová studie tn.cz

Web tn.cz raketově zvýšil svou návštěvnost díky Seznam Newsfeed

O partnerovi TV Nova

TV Nova zahájila své první televizní vysílání v roce 1994. Díky kombinaci marketingových nástrojů, PR, používání moderních technologií a oblíbenosti u diváků se stala jedničkou na trhu. Zároveň se zařadila mezi nejúspěšnější komerční televize v Evropě.

TV Nova má pod křídly hned 10 kanálů. Hlavní kanál se stejnojmenným názvem TV Nova, dále vlastní kanály: Nova Cinema, Nova Fun, Nova Action, Nova Gold, Nova Lady a Nova Sport, který je rozdělený na další 4 kanály. Mimo to spustila i vlastní streamovací službu Voyo, která zahrnuje nejširší nabídku českého obsahu.

Například nejpopulárnější televizní pořady a seriály si může divák zhlédnout už o týden dříve, dále má také živé vysílání kanálů TV Nova s originálním obsahem.

Průběh spolupráce s klientem

TV Nova dlouhou dobu pečlivě zvažovala vstup do Seznam Newsfeedu. Jakmile se rozhodli pro vstup do služby, prošli si její podmínky, zajistili implementaci reklamního systému od Seznamu a další technické požadavky.

Výsledky a zhodnocení spolupráce

TV Nova zahájila své první televizní vysílání v roce 1994. Díky kombinaci marketingových nástrojů, PR, používání moderních technologií a oblíbenosti u diváků se stala jedničkou na trhu. Zároveň se zařadila mezi nejúspěšnější komerční televize v Evropě.

„Počet návštěv našeho webu TN.cz se za dobu spolupráce zdvojnásobil a nárůst nám vystřelil až na třetí příčku mezi zpravodajskými weby. Počet reálných uživatelů v porovnání s loňským rokem stoupl o více než 44 %, a to také díky zapojení se do Newsfeedu na Seznam.cz,“ pochvaluje si Tomáš Symerský, manažer pro online marketing na Nově.