Rozložení reklamy dvousloupcový layout

Rozložení reklamy dvousloupcový layout

1. Desktop

Homepage

Rozložení reklamy na domovské stránce a v sekcích webu

Článek

U dostatečně dlouhých článků plochu volte znovu s novým inzerátem

Galerie

Reklamu ve fotogalerii na desktopu umístěte vedle 1. fotky, 4. fotky, 7. fotky. Dále vždy ob třetí fotografii, dle počtu v galerii.

2. Mobil

Homepage

Homepage pokračování

Článek

Po dočtení článku se na každé page view zobrazí pop-up mobil

Prostor pod článkem

Do sekce pod článkem je možné na míru vytvořit nativní reklamu

Galerie

Reklamu ve fotogalerii na mobilu umístěte namísto 2. fotky, 5. fotky, 8. fotky. Dále vždy ob třetí fotografii, dle počtu v galerii.

Návštěvník, který přichází ze Seznam.cz, se nesmí setkat s:

  • vyskakovacím oknem, které překrývá obsah (např. notifikace pro odběr novinek či přihlašování, odběr newsletteru)
  • odkazem na obsah webu 3. strany, který není ve spolupráci Newsfeed (povoleny jsou pouze odkazy na zdrojování textu)
  • produkty třetích stran (např. diskuze, vyhledávání, doporučování obsahu)
  • komerčními a PR články

Boxík Seznam Doporučuje

Vašim čtenářům umíme nabídnout články z jednoho nebo více vašich webů, které je zajímají a chtějí je číst. Díky tomu můžete prodloužit návštěvu uživatele na webu a mnohem efektivněji využít obsah, který tvoříte. Více informací naleznete v sekci Seznam Doporučuje, nebo nás kontaktujte: seznam.doporucuje@firma.seznam.cz

Speciální reklamní formáty

V případě, že máte zájem o využití speciálních reklamních formátů (branding, nativní inzerát, outstream), je nutné splňovat následující podmínky:

  • minimální délka spolupráce tři měsíce
  • schválená provize za web ve službě Newsfeed, musí být tři po sobě jdoucí měsíce vyšší než 50 000 Kč.
  • pro přímou návštěvu využívá web reklamní systém od Seznamu.