Outstream
Outstream
Nemusíte mít vlastní videoobsah, abyste mohli mít na webu videoreklamu. Outstream je formát videoreklamy, který se zobrazuje v běžném obsahu.
Výhody outstream reklamy
- Video se začne automaticky přehrávat bez zvuku a zobrazuje se jak na desktopu, tak i mobilu.
- Zvuk se spouští až po prokliku, a proto je formát uživatelsky neagresivní.
- K dispozici budete mít statistiky výkonu reklamy.
- Získáte kvalitní a ověřené inzerenty.
Co je třeba k získání outstreamu
- Stát se Seznam Partnerem.
- Mít nasazené reklamní zóny, které plní podmínky pro výdej outstreamu.
- Kontaktovat konzultanty Seznam Partner.
Využijte svůj obsah na maximum
Kam umístit outstream
1. Outstream lze umístit v těle článku jako součást běžného obsahu. Může být například mezi odstavci nebo těsně pod článkem.
2. Outstream nesmí být umistěn po stranách stránky.
3. Outstream lze vydávat na desktopu i mobilu, pokud jsou dodrženy parametry pro výdej.
Připojte se k úspěšným webům
Vaše konkurence nespí. Videoreklamu od Seznamu už teď využívá řada významných webů.
Mohlo by vás zajímat
I videoreklama má svá pravidla. Podívejte se jaká jsou.
Potřebujete vědět víc o videoreklamě? Podívejte se zde.
Blog
Zapojte se do Partnerské sítě hned
Staňte se Partnerem Seznam a získejte všechny benefity a služby zdarma!