Outstream

Outstream

Nemusíte mít vlastní videoobsah, abyste mohli mít na webu videoreklamu. Outstream je formát videoreklamy, který se zobrazuje v běžném obsahu.

Výhody outstream reklamy

  • Video se začne automaticky přehrávat bez zvuku a zobrazuje se jak na desktopu, tak i mobilu.
  • Zvuk se spouští až po prokliku, a proto je formát uživatelsky neagresivní.
  • K dispozici budete mít statistiky výkonu reklamy.
  • Získáte kvalitní a ověřené inzerenty.

Co je třeba k získání outstreamu

  1. Stát se Seznam Partnerem.
  2. Mít nasazené reklamní zóny, které plní podmínky pro výdej outstreamu.
  3. Kontaktovat konzultanty Seznam Partner.

Využijte svůj obsah na maximum

Kam umístit outstream

1. Outstream lze umístit v těle článku jako součást běžného obsahu. Může být například mezi odstavci nebo těsně pod článkem.

2. Outstream nesmí být umistěn po stranách stránky.

3. Outstream lze vydávat na desktopu i mobilu, pokud jsou dodrženy parametry pro výdej.

Připojte se k úspěšným webům

Vaše konkurence nespí. Videoreklamu od Seznamu už teď využívá řada významných webů.


Mohlo by vás zajímat

Pravidla pro videoreklamu

I videoreklama má svá pravidla. Podívejte se jaká jsou.

Nápověda

Potřebujete vědět víc o videoreklamě? Podívejte se zde.

Blog

Zapojte se do Partnerské sítě hned

Staňte se Partnerem Seznam a získejte všechny benefity a služby zdarma!