FAQ Mediální zastupování

  • Dokážeme se starat o celý reklamní prostor na webu. Tedy nestane se, že bychom si od vás vzali jednu nebo dvě plochy a vytěžovali reklamou jen ty.
  • K webům přistupujeme individuálně a každému webu tvoříme nativní plochy na míru.
  • Můžete se na nás obrátit, pokud máte problém, nebo potřebujete cokoliv řešit.
  • Na naší straně děláme A/B testování a snažíme se co nejvíce zvyšovat výkony ploch.
  • Zavádíme nové prémiové formáty a partneři v Mediálním zastoupení se k nim dostanou jako první.
  • Dokážeme vám navrhnout a implementovat řešení, díky kterému vašemu webu vzroste i počet zobrazených stránek = doporučovací boxík Seznam Doporučuje.

Záleží nám na tom, abyste nepřišli o svůj přímý garantovaný prodej reklamy. Hlavní rozdíl je tedy v tom, že v případě exkluzivní spolupráce se staráme kompletně o všechny reklamní plochy na webu. 

Při neexkluzivní spolupráci se předem dohodneme, které plochy chcete využívat pro přímý prodej, a ten vám zůstane zachován.

Ne, garance nedáváme. Bereme Mediální zastupování jako spolupráci, kde jsou obě strany odpovědné za konečný výsledek s oboustranným zájmem o maximalizaci výnosů. 

Ano, staráme se pouze o reklamní plochy a PR články na weby v Mediálním zastupování neprodáváme. Můžete si je tedy nadále prodávat i v případě, že s námi podepíšete exkluzivní spolupráci.

Ne, protože Mediální zastupování od Seznamu má smysl pouze v tom případě, kdy nám dáte co nejvíce prostoru na webu a my díky plné kontrole tento prostor dokážeme maximálně vytěžit. 

Programatickou reklamu povolujeme v Mediálním zastupování pouze od nás. Nemusíte se ale bát, reklamní plochy, které vám na web nasadíme, obsahují 4 reklamní zdroje a zdrojů reklamy je tedy dost.

Ne, branding je prémiový formát, který lze nabídnout partnerům pouze v případě, že s námi mají navázanou spolupráci. Ať už jde o Mediální zastupování, nebo Newsfeed, ani v jedné spolupráci se nelze omezit pouze na tento formát.

Napište nám na mediazastupitelstvi@firma.seznam.cz, do e-mailové žádosti uveďte:

  • telefonní kontakt 
  • webovou stránku
  • průměrné měsíční PV webu
  • případně svůj dotaz

Následně požadavek zpracujeme a ozveme se, rádi spolupráci probereme nebo odpovíme na vaše dotazy i na osobní či online schůzce.