CMP nastavení

Pomůžeme vám se zpracováním osobních údajů

Pokud provozujete webové stránky a sbíráte osobní údaje o svých uživatelích, ať už v rámci webu, e-shopu nebo pomocí třetích stran a jejich nástrojů, je od roku 2018 potřeba dodržovat pravidla pro zpracování údajů. Nově přecházíme na nový tržní standard TCF 2.0 (Transparency and Consent Framework), díky kterému bude sběr souhlasů ještě jednodušší.

Díky uživatelům, kteří jsou na stránkách aktivní, můžeme sbírat data jako např. identifikátory cookies, informace o používaných zařízení a operačních systémech nebo třeba informace z webů a služeb. Tyto informace pomáhají uživateli zobrazit nejefektivnější a nejrelevantnější online reklamu.

Jako lídr českého online trhu se otázkou zpracování osobních údajů zabýváme samozřejmě i my v Seznamu. Je pro nás důležité být transparentní a všem uživatelům sdělit, proč data sbíráme a jak s nimi zacházíme. A aby byl sběr souhlasů ještě jednodušší, přešli jsme na nový tržní standard TCF 2.0. Námi nabízená platforma pro sběr souhlasů je navíc bezplatná a jednoduchá.

Jak funguje systém pro standardizaci a transparentnost získávání souhlasu

Nastavení souhlasu, které se pomocí CMP (Consent Management Platform) sbírá, se vztahuje nejen k použití cookies, ale i ke všem ostatním informacím, které se souhlasem uživatele provozovatel webu může získat. Jde například o aktuální polohu uživatele nebo třeba technické údaje o zařízení.

CMP řešení od Seznamu umožňuje všem webům vydávajícím reklamu ze Seznam SSP a patřících do Partnerské sítě sdílet nastavení souhlasů získané od uživatelů.

Prakticky to znamená, že v případě splnění těchto dvou podmínek, bude nastavení souhlasů získaných na webu A sdíleno na web B a další weby Partnerské sítě CMP. Uživatelskou výhodou je, že není nutné potvrzovat CMP dialogové okno na všech webech jednotlivě. To vše samozřejmě při dodržení řady bezpečnostních opatření chránící soukromí vašich uživatelů.

Přinášíme vám tak možnost, jak jednoduše vyřešit nastavení souhlasu s personalizací. A nejen to.

Nemusíte složitě vymýšlet něco, co je již vymyšleno. Jednoduše využijete funkčního řešení, díky kterému se budete moci soustředit jen na ty podstatné věci – třeba tvorbu kvalitního obsahu pro vaše čtenáře a splnění všech legislativních podmínek provozovatelů webu.