Testovat můžete dvě a více variant reklamy (primárně textové) za stejných podmínek.
Na konci testu jednoduše
porovnáte výkonnost jednotlivých variant a pak necháte zobrazovat tu
nejvýkonnější.
Při testování je nutné brát v potaz i možné vnější vlivy:
počasí a s tím spojená změna návštěvnosti (lidé dávají přednost venkovním off-line aktivitám),
vyšší cenu za proklik (inzerent spustí kampaň na rychlý výprodej skladu a chce přebít cenou za proklik ostatní inzerenty),
mimořádné události (například velké sportovaní akce, mimořádné zprávy jako povodně a válečné konflikty, nebo jiné informace se zvýšenou sledovaností, které mají souvislost s obsahem vašeho webu).
Pokud se setkáte s obtížemi, popište je a my vám poradíme. Než nám však pošlete svůj dotaz, ujistěte se prosím, zda již není zodpovězen v naší nápovědě.