Nové Smluvní podmínky služby Seznam Newsfeed
Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 9. 2025.
Původní smluvní podmínky služby Seznam Newsfeed platné do 31.8.2025
I. Vymezení pojmů
- Provozovatel je společnost Seznam.cz, a.s., se sídlem: Praha 5 – Smíchov, Radlická 3294/10, PSČ: 150 00, IČO: 26168685, vedená u Městského soudu v Praze pod spisovou značkou B 6493. Provozovatel provozuje on-line služby dostupné na internetové doméně seznam.cz a dalších doménách, subdoménách a také v rámci desktopových a mobilních aplikací, prostřednictvím nichž poskytuje Uživatelům služby či jim zpřístupňuje obsah (dále „Provozovatel“).
- Služba Seznam Newsfeed je služba Provozovatele dostupná na internetové adrese (URL) https://www.seznam.cz/newsfeed, jejímž účelem je, aby zejména v rámci této služby Uživatel nacházel čtenářsky zajímavý nebo přínosný obsah a Provozovatel na ni za tímto účelem umisťuje odkazy na takovýto obsah (dále „Služba“).
- Partner je fyzická nebo právnická osoba, která má zřízen účet v uživatelském Rozhraní Seznam Partner a je provozovatelem Webu Partnera (dále „Partner“).
- Web Partnera je internetová doména specifikovaná v uživatelském účtu Partnera v rámci Rozhraní Seznam Partner určená k zařazení na Službu (dále „Web Partnera“). Provozovatel si vyhrazuje právo v uživatelském účtu Partnera Web Partnera odmítnout zařadit na Službu, a to z důvodu předchozího jednání Partnera v rozporu s těmito smluvními podmínkami nebo jinými smluvními podmínkami Provozovatele anebo z důvodu jednání Partnera, které je v rozporu s dobrými mravy.
- Odkaz na Web Partnera je odkaz na obsah umístěný na Webu Partnera (typicky odkazy na Články na Webu Partnera aj.) v podobě zobrazení jediné nebo libovolné kombinace některých z následujících prvků, a to jak jednotlivě, tak v souhrnu:
- logo Partnera; název Webu Partnera nebo internetový odkaz (URL) na konkrétní obsah na Webu Partnera nebo headline obsahu na Webu Partnera, tj. titulek či nadpis Článku na Webu Partnera, který Článek odpovídajícím způsobem charakterizuje nebo perex obsahu na Webu Partnera, tj. stručný text, který shrnuje obsah konkrétního Článku na Webu Partnera a jehož účelem je upoutat pozornost Uživatele a přimět ho k prokliku na plné znění Článku na Webu Partnera nebo ilustrační obrázek či obrázky v obsahu na Webu Partnera (dále společně „Odkaz na Web Partnera“).
- Článek je obsah umístěný na Webu Partnera, který Partner určil pro účely stanovení Odkazu na Web Partnera (dále „Článek“).
- Rozhraní Seznam Partner je rozhraní služby Seznam Partner, které umožňuje správu účtu Partnera a do kterého se Partner přihlašuje prostřednictvím zadaných přihlašovacích údajů, dostupné na (URL): https://partner.seznam.cz (dále „Rozhraní Seznam Partner“).
- Rozhraní Klientská zóna je rozhraní služby Klientská zóna, dostupné na (URL): https://klient.seznam.cz (dále „Rozhraní Klientská zóna“).
- Uživatel je uživatel internetu a/nebo uživatel služeb Provozovatele (dále „Uživatel“).
- Reklamní sdělení jsou reklamními sděleními dodanými Provozovatelem (resp. jeho reklamním systémem) (dále „Reklamní sdělení“).
- Provize je stanovená odměna ve výši 30 % z celkového výnosu z Reklamních sdělení zobrazených Uživateli na Webu Partnera po prokliku Uživatele ze Služby za kalendářní měsíc bez DPH (dále „Provize“).
- Session je jedna souvislá relace Uživatele započatá návštěvou Webu Partnera proklikem ze Služby a/nebo pokračující dalšími prokliky tohoto Uživatele na další obsah na stejném Webu Partnera nebo na další weby Partnera, které jsou zařazené do jiných služeb Provozovatele (dále „Session“);
- Režim autopublikace je stav, kdy Odkaz na Web Partnera je zveřejněn v okamžiku nahrání Článku ze strany Partnera do administračního systému Provozovatele; klíčová slova, zdroje fotografií a další důležité údaje se nahrají automaticky přes metadata a editorská kontrola ze strany Provozovatele probíhá zpětně (dále „Režim autopublikace“).
- RPS je údaj vypočtený následujícím vzorcem: (obrat/prokliky na Web Partnera ve Službě)*1000 (dále „RPS“).
II. Předmět spolupráce
- Tyto smluvní podmínky upravují pravidla spolupráce Provozovatele a Partnera pro účely zařazení Webu Partnera, resp. Odkazu na Web Partnera do Služby a stanovují související práva a povinnosti (dále „Podmínky“). Partner se zavazuje Podmínky dodržovat a je s nimi seznámen.
- K uzavření smluvního vztahu dle těchto Podmínek dochází on-line odsouhlasením těchto Podmínek ze strany Partnera (tj. projevením vůle být jimi vázán) v uživatelském Rozhraní Seznam Partner.
- Princip standardní spolupráce: V případě, že Provozovatel umístí na Službu Odkaz na Web Partnera, zavazuje se Partner, že po dobu, kdy se Uživatel pohybuje na Webu Partnera v důsledku prokliku ze Služby na Web Partnera, bude Partner Uživateli v rámci všech reklamních ploch Webu Partnera zobrazovat výlučně Reklamní sdělení dodaná Provozovatelem, a to v reklamních formátech definovaných Provozovatelem, přičemž za toto plnění náleží Partnerovi odměna v podobě Provize.
- Partner je oprávněn za splnění níže uvedených podmínek požádat o tzv. spolupráci na míru, která má podobu standardní spolupráce podle těchto Podmínek a za kterou náleží Partnerovi zvýšená Provize ve výši 50 % nebo může požádat o monetizaci Webu Partnera, kterou si zajišťuje sám Partner (tzv. vlastní monetizace). Spolupráce na míru je možná pouze na základě uzavření samostatné smlouvy mezi Provozovatelem a Partnerem (dále “Smlouva o spolupráci na míru“), a to při splnění alespoň jedné z podmínek a) nebo b), přičemž pro vlastní monetizaci je třeba současně splnit i podmínky c) až d) níže:
- a) obsah Webu Partnera musí být klasifikován ratingem Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky, a to v hodnotě nejméně A- nebo obsah Webu Partnera v nástroji Mapa médií Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky dosahuje Původnosti textů v rozmezí 51 až 100 % a zároveň je reklama hodnocena úrovní nejméně B a/nebo;
- b) celková finanční hodnota plnění ze strany Partnera žádajícího o první zařazení do Služby Provozovatele za posledních 12 uplynulých kalendářních měsíců před kalendářním měsícem, ve kterém byla podána žádost o spolupráci na míru (přičemž tato podmínka musí platit i v den uzavření Smlouvy o spolupráci na míru), dosáhla minimálně hodnoty 18 mil. Kč bez DPH, a to úhrnně ze všech uzavřených smluv s tím, že do této celkové finanční hodnoty se započítávají jak přímé smluvní vztahy s Provozovatelem, tak i smluvní vztahy týkající se všech webů provozovaných Partnerem zapojených do spolupráce s Provozovatelem, přičemž je splněna zároveň i tato podmínka:
- i. Partner provozuje vydavatelskou činnost ve velkém rozsahu, s tím, že za velký rozsah se považuje, pokud má web nebo weby provozované Partnerem za kalendářní měsíc nejméně 5 mil. návštěv ze strany Uživatelů nebo více než 15 mil. tzv. page views (stanovené jako průměr za posledních 6 kalendářních měsíců dle dat Netmonitoru (https://www.spir.cz/projekty/netmonitor/) nebo similarweb.com (https://www.similarweb.com/).
- ii. Pro Partnery, kteří již využívají standardní model spolupráce v rámci Služby a chtějí přejít do spolupráce na míru navíc platí, že z částky 18 mil. Kč bez DPH za posledních 12 uplynulých kalendářních měsíců před kalendářním měsícem, v němž byla podána žádost o spolupráci na míru, musí minimálně 6,5 mil. Kč bez DPH představovat plnění ze Služby. Tato podmínka musí platit i v den uzavření Smlouvy o spolupráci na míru.
- c) Partner předložil Provozovateli formou e-mailu rozložení Reklamních sdělení Partnera s maximálním definovaným počtem Reklamních sdělení Partnera (v grafické podobě jak pro mobilní, tak i desktopové zobrazení), které bylo Provozovatelem předtím schváleno.
- d) Partner předložil ve formě e-mailu výpočet odhadu RPS Webu Partnera, jenž je alespoň o 100 % vyšší, než-li průměrné RPS ve standardní spolupráci v rámci Služby u webů s podobným typem obsahu jako Web Partnera.
- Pro Partnery, kteří poskytují na základě zákona veřejnou službu v oblasti televizního nebo rozhlasového vysílání, lze využít spolupráci, v rámci níž nejsou na Webu Partnera po prokliku Uživatele ze Služby zobrazovány Reklamní sdělení, ale spolupráce probíhá formou platby za proklik nebo formou barterové spolupráce.
- Provozovatel je oprávněn do Služby zařadit také vlastní či jiné weby, projekty nebo služby, tak aby mohl být naplněn účel Služby, kterým je co nejrozmanitější informační servis pro Uživatele.
III. Povinnosti Partnera související s Reklamními sděleními
- Partner je povinen zajistit, aby po dobu, kdy se Uživatel pohybuje na Webu Partnera v důsledku prokliku ze Služby, byla Uživateli zobrazována výlučně Reklamní sdělení dodaná Provozovatelem, a to v reklamních formátech a rozložení, jak je definováno v dokumentu https://partner.seznam.cz/rozlozeni-reklamy/.
- Reklamní sdělení musí být Partnerem Uživateli zobrazována od počátku trvání Session, a to po dobu 30 minut (měřeno od jejího počátku), za předpokladu, že před touto dobou nebyla Session ze strany Uživatele ukončena dříve (tj. pokud Session trvá 30 minut a/nebo méně musí být Partnerem Reklamní sdělení Uživateli zobrazována).
- V případě návštěvnosti Webu Partnera ze Služby je Partner povinen zajistit, že Uživatel nesmí být po dobu Session po odrolování na konec článku automaticky přesměrován na jiné webové stránky, aniž by tuto aktivitu inicioval sám Uživatel.
- Je stanoveno, že Uživatel, který se pohybuje na Webu Partnera v důsledku prokliku ze Služby na Web Partnera prostřednictvím Odkazu na Web Partnera, bude označen následujícími UTM parametry:
- utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
- utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sbrowser
- utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=z-boxiku
(tyto tři výše uvedené UTM parametry jsou povinnými parametry a budou použity vždy); - utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=denni-tisk
(tento UTM parametr je volitelný a o jeho nasazení či nenasazení rozhoduje jednostranně Provozovatel).
IV. Oprávnění a svolení k užití (poskytnutí licence) a související práva Provozovatele
- Partner s ohledem na naplnění předmětu spolupráce podle těchto Podmínek a v souvislosti s nutnou součinností poskytuje Provozovateli licenci k užívání Odkazu na Web Partnera a také k obsahu Článků, a to v původní nebo Provozovatelem upravené podobě (a to samostatně nebo v souhrnu prvků).
- Licence je poskytována jako neomezená a nevýhradní a pro území celého světa.
- Licence je poskytována na dobu spolupráce dle těchto Podmínek a na dobu dvou let po ukončení této spolupráce.
- Licence může být využívána jakýmkoli technologickým způsobem, bez omezení množstvím a počtem užití. Provozovatel není povinen licenci využít.
- Ukončení účinnosti smluvního vztahu podle těchto Podmínek jakýmkoliv způsobem nemá vliv na trvání licence a licenčních oprávnění poskytnutých Partnerem Provozovateli podle tohoto článku, tyto zaniknou po uplynutí doby trvání licence dle těchto Podmínek.
- Provozovatel je oprávněn poskytnout podlicenci k užívání Odkazu na Web Partnera nebo k užívání obsahu Článku, v celém nebo částečném rozsahu, osobě majetkově propojené s Provozovatelem, a to ve stejném rozsahu jako je stanoveno v článku IV. Podmínek.
- Odkaz na Web Partnera (a to samostatně nebo v souhrnu prvků) je Provozovatel oprávněn zařadit na Službu nebo na další domény nebo subdomény provozované Provozovatelem nebo osobou majetkově propojenou s Provozovatelem. Provozovatel je oprávněn umisťovat Články nebo jejich části také na své další domény nebo subdomény.
- Provozovatel je oprávněn jednostranně určit podobu Odkazu na Web Partnera a dále je oprávněn jeho podobu kdykoliv změnit. Výběr obsahu Webu Partnera náleží výhradně Provozovateli (zejména počet, doba a frekvence zveřejnění konkrétních Článků na Webu Partnera aj.). Provozovateli nevzniká povinnost Odkaz na Web Partnera zobrazovat.
V. Vyplácení Provize
- Pro výpočet, schválení a vyplácení Provize se použijí ustanovení Smluvních podmínek Seznam Partner (https://partner.seznam.cz/napoveda/podminky/).
- Partner – neplátce DPH plně a bez výhrad souhlasí a zároveň tím zmocňuje Provozovatele, aby za něj vystavil fakturu. Provozovatel vystaví fakturu jménem Partnera pod vlastní číselnou řadou Provozovatele. Partner se zavazuje, že takovou fakturu přijme za svou a začlení ji do svého účetnictví či daňové evidence. Partner i Provozovatel zároveň souhlasí s použitím faktur v elektronické podobě.
- Partner – plátce DPH plně a bez výhrad souhlasí a zároveň tím zmocňuje Provozovatele, aby v souladu se zákonem č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů (dále „zákon o dani z přidané hodnoty“), za něj jako subjekt, pro který se plnění uskutečňuje, vystavil daňový doklad. Daňový doklad bude vystaven jménem Partnera pod číselnou řadou Provozovatele s údajem „vystaveno zákazníkem“. Partner se zavazuje, že takový daňový doklad přijme za svůj a začlení jej do svého účetnictví či daňové evidence. Partner i Provozovatel zároveň souhlasí s použitím daňových dokladů v elektronické podobě.
- Provize dle těchto Podmínek zahrnuje také odměnu vydavatele tiskové publikace ve smyslu § 87b zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů a článku 15 Směrnice č. (EU) 2019/790.
VI. Podmínky pro zařazení Webu Partnera do Služby
- Partner je povinen zajistit následující povinnosti:
- a) Web Partnera (resp. obsah Webu včetně Článků) musí být v souladu s právními předpisy a dobrými mravy;
- b) Web Partnera musí obsahovat identifikační údaje o provozovateli Webu Partnera a kontakt na jeho redakci;
- c) Web Partnera nesmí šířit a/nebo se podílet na šíření dezinformací nebo konspiračních teorií (zejména pokud je z tohoto důvodu veden na seznamech Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky nebo projektu Konspiratori.sk);
- d) Uživateli, který přijde na Web Partnera ze Služby, nesmí být jakkoli odepřen nebo ztěžován (komplikován) návrat zpět na Službu;
- e) Partner není oprávněn ve vztahu k návštěvnosti, která je na Web Partnera přivedena ze Služby nebo při užívání Služby, nabízet, prezentovat nebo aktivovat na Webu takové služby nebo produkty třetích stran, které slouží k doporučování obsahu (např. Google, Strossle, apod.) nebo plní obdobnou funkci jako Služba (např. Google News apod.) anebo slouží k diskutování Uživatelů (např. diskusní modul Facebook apod.), případně k vyhledávání a zároveň obsahují reklamní sdělení třetích stran. Diskusní moduly, doporučující algoritmy nebo vyhledávání jsou povoleny jen, pokud neobsahují reklamní sdělení třetích stran a nepřesměrovávají Uživatele pryč z Webu Partnera. Tlačítka sociálních sítí ke sdílení obsahu mohou být na Webu Partnera využívána výlučně ve formě ikon v maximální velikosti 200 px (délka) x 50 px (výška), dále tlačítko „Líbí se“ je možné využívat pouze ve formě tlačítka Provozovatele nebo tlačítka Partnera.
- Web Partnera produkující zpravodajské nebo zpravodajsko-publicistické Články je povinen získat a udržet si po celou dobu trvání spolupráce v rámci Služby hodnocení Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky (dále „NFNZ“) v rámci tzv. MediaRatingu (https://www.nfnz.cz/rating-medii/), a to nejméně v hodnotě „B“ nebo je tento Web Partnera povinen získat a udržet si po celou dobu trvání spolupráce v rámci Služby hodnocení nástroje NFNZ, a to tzv. Mapy médií (https://www.nfnz.cz/mapa-medii/), přičemž rozhodujícím kritériem je původnost obsahu Webu Partnera (Web Partner musí mít maximálně 75 % převzatého obsahu). Pokud takovýto Web Partnera nesplní povinnost podle první věty tohoto odstavce, nebude takovémuto Webu Partnera umožněno zasílat do Služby zpravodajské nebo zpravodajsko-publicistické Články (komentáře, analýzy, rozhovory atd.), respektive Web Partnera již zařazený do Služby bude v publikaci pozastaven. Pro vyloučení pochybností se stanoví, že na výlučně publicistické Články, které jsou zcela autorské, původní a jakýmkoli způsobem nenahrazují zpravodajství, se povinnost podle tohoto odstavce nevztahuje.
- Web Partnera, který nejméně po dobou dvou kalendářních po sobě jdoucích měsíců dodržuje tyto Podmínky a Etický kodex Služby, může požádat Provozovatele o Režim autopublikace, přičemž Provozovatel výslovně stanoví, že Režim autopublikace není nárokový a Web Partnera může být z Režimu autopublikace vyřazen.
- Pokud Partner Web Partnera vizuálně nebo technicky změní, je Partner povinen o této skutečnosti e-mailem informovat Provozovatele, a to nejméně pět pracovních dnů předem, nežli změna na Webu Partnera nastane.
VII. Podmínky pro zařazení Odkazu na Web Partnera do Služby
- Partner je povinen zajistit následující:
- a) obsah Článků (včetně užité fotografie nebo videa) musí být v souladu s právními předpisy a dobrými mravy, přičemž prvky chráněné autorským právem musí být užity způsobem, které autorské právo stanoví, zejména musí být licenčně vypořádány a musí být uveden autor nebo zdroj;
- b) obsah Článků musí být v souladu Etickým kodexem Služby: https://partner.seznam.cz/seznam-newsfeed/eticky-kodex-sluzby-newsfeed/, který se Partner zavazuje dodržovat;
- c) Články musí být bez překlepů a/nebo chyb, ne starší než 14 dní od publikace na Webu Partnera. Článek by měl obsahovat titulek, perex a tělo textu, celkem alespoň 800 znaků. Články nesmí obsahovat automaticky generovaný nebo roboticky přeložený text;
- d) zakázáno je umělé navyšování počtu zhlédnutí či impresí reklamy například rozdělením Článku do více samostatných částí. Dále jsou zakázány jakékoli komerční obsahy Článků, sběr emailů a dalších informací, soutěže, skrytá reklama nebo odkazy, vedoucí pryč z Webu Partnera (pokud se nejedná o odkazy na zdroj informací ve věci obsahu Článku nebo o další Web Partnera, kde Partner drží Session);
- e) Články nesmí být dále upravovány s výjimkou oprav vyžádaných Službou nebo v odůvodněných případech na straně Partnera s tím, že Partner o úpravě Článku neprodleně informuje redakci Newsfeed na email: redakce.newsfeed@firma.seznam.cz. Partner je oprávněn upravit Článek zejména, pokud úpravy vyplývají z pravomocných soudních či správních rozhodnutí nebo, pokud jsou tyto úpravy Článku nezbytné k ochraně práv Partnera.
- f) selfpromo Webu Partnera nebo obdobnou službu Partnera (např. předplatné) je povoleno na Webu Partnera umisťovat, za předpokladu, že není součástí Článku nebo přímo pod ním, nepřekrývá obsah Článku a bylo schváleno Provozovatelem prostřednictvím e-mailu zaslaného na newsfeed@firma.seznam.cz (obvykle, ale ne výlučně, se jedná o banner v maximálním rozměru 300 x 300 nebo menší); souhlas bude Partnerovi udělen za předpokladu, že Partner zajistí, aby byla v rámci aktivity Uživatele na těchto navazujících internetových stránkách či podstránkách držena jedna nepřetržitá Session a pokud se Uživatel vrátí zpět na Službu nebo Web Partnera, z něhož se proklikl ze Služby, bylo k takovémuto Uživateli přistupováno stejně, jako by se na Web Partnera proklikl ze Služby;
- g) Obsah Článků nesmí být jakkoli omezen nebo podmíněn (tj. je zakázáno, aby kompletní zobrazení Obsahu Článku bylo podmíněno přihlášením, zaplacením nebo jinou kompenzací). Pokud Partner na Web implementuje řešení známé pod označením „Pay or OK“ či „Consent or Pay“, které je v souladu s právními předpisy (zejména v souladu s předpisy o zpracování osobních údajů), nepovažuje se tato implementace za omezení nebo podmínění obsahu Článku.
- h) zakázány jsou jakékoli vyskakovací pop-up okna nebo jiné obdobné formáty, které překrývají obsah Článku (s výjimkou reklamních formátů stanovaných v rozložení reklamy: https://partner.seznam.cz/rozlozeni-reklamy/).
- i)Odkaz na Web Partnera byl a je v souladu s Technickými parametry Odkazu na Web Partnera: https://partner.seznam.cz/seznam-newsfeed/technicke-parametry-odkazu-na-web-partnera/, které se Partner zavazuje dodržovat a je s nimi seznámen.
- Partner odpovídá za to, že zveřejněním Článků nebudou dotčena práva třetích osob, zejména práva na ochranu osobnosti nebo práva autorská, ani nebudou porušeny právní předpisy. Partner odpovídá za veškerou újmou způsobenou porušením tohoto ustanovení.
- Partner je povinen bez zbytečného odkladu po akceptaci těchto Podmínek se v Rozhraní Klientská zóna autorizovat, zadat údaje k ověření a fyzicky ověřit svou identitu (pokud tak již neučil dříve v rámci jiných služeb Provozovatele), pokud toto neučiní, Web Partnera (Odkaz na Web Partnera) nebude zařazen do Služby.
- Algoritmus řazení Odkazů na Web Partnera: Konkrétní umísťování nebo řazení Odkazu na Web Partnera do Služby (ve smyslu četnosti zobrazování, množství, konkrétních pozic aj.) určuje doporučovací a výběrový algoritmus Provozovatele, který průběžně vyhodnocuje řadu kritérií. S ohledem na tuto skutečnost může být Uživateli zobrazován Odkaz na Web Partnera podle čtenářských preferencí Uživatele, historie prohlížení nebo stráveného času na Webu Partnera. Algoritmus též určuje čas, po který je Odkaz na Web Partnera na Službě zobrazován.
Porušení povinností a sankce
- Pokud Partner poruší povinnost stanovenou v Podmínkách, je Provozovatel oprávněn:
- a) při 1. porušení Web Partnera, na němž došlo k porušení pravidla, ze Služby vyřadit, a to na 14 kalendářních dnů; Partnerovi budou oznámeny důvody vyřazení Webu Partnera; po uplynutí stanovené 14denní lhůty má Partner právo požádat o opětovné zařazení Webu Partnera do Služby, pokud Web Partnera již splňuje pravidla uvedená v těchto Podmínkách, po dobu vyřazení Webu Partnera nenáleží Partnerovi Provize;
- b) při 2. porušení Web Partnera, na němž došlo k porušení pravidla, ze Služby vyřadit, a to na 30 kalendářních dnů; Partnerovi budou oznámeny důvody vyřazení Webu Partnera; po uplynutí stanovené 30denní lhůty má Partner právo požádat o opětovné zařazení Webu Partnera do Služby, pokud Web Partnera již splňuje pravidla uvedená v těchto Podmínkách, po tuto dobu opět nenáleží Partnerovi Provize;
- c) pokud Partner opakovaně porušuje tyto Podmínky, je Provozovatel oprávněn spolupráci s Partnerem ukončit výpovědí podle čl. X odst. 1 písm. b) těchto Podmínek.
Osobní údaje
- Provozovatel postupuje při zpracování osobních údajů v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů, dále „Nařízení“), zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů, zákonem č. 111/2019 Sb., kterým se mění některé zákony s přijetím zákona o zpracování osobních údajů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, zákonem č. 127/2005 Sb., o elektronických komunikacích, a dalšími právními předpisy upravující ochranu osobních údajů.
- Pro účely užívání Služby podle těchto Podmínek Partnerem je Provozovatel oprávněn zpracovávat osobní údaje Partnera nebo osobní údaje poskytnuté nebo zadané Partnerem při užívání Služby (zejména adresné a popisné údaje). Takové zpracování osobních údajů je zákonné, jelikož je nezbytné pro plnění těchto Podmínek, na jejichž základě Partner, jako subjekt osobních údajů, užívá Službu.
- V konkrétních případech může Provozovatel zpracovávat osobní údaje nad rámec výše uvedeného, pokud je takovéto zpracování nezbytné pro účely oprávněných zájmů Provozovatele nebo třetích osob, a to vždy v souladu se zákonnými požadavky na zpracovávání osobních údajů.
- Partner tímto ve smyslu zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, uděluje Provozovateli souhlas se zasíláním obchodních sdělení s informacemi o službách a produktech
Provozovatele, a to na Partnerem poskytnuté e-mailové adresy. - Pokud Partner předal či předá Provozovateli osobní údaje jiných fyzických osob, je Partner povinen tyto fyzické osoby informovat o zpracování osobních údajů a zasílání obchodních sdělení Provozovatele v rozsahu zde uvedeném a zajistit tak zákonnost zpracování osobních údajů. V opačném případě Partner odpovídá Provozovateli za způsobenou škodu.
- Podrobnější informace o nakládání s osobními údaji jsou uvedeny na internetových stránkách
Provozovatele, a to v příslušné sekci.
Závěrečná ustanovení
- Ukončení smluvního vztahu podle těchto Podmínek je možné:
- a) ze strany Provozovatele nebo Partnera na základě písemné výpovědi i bez uvedení důvodu
s výpovědní dobou v délce trvání 3 měsíců, jejíž běh započíná dnem následujícím po doručení písemné výpovědi druhé straně; - b) ze strany Provozovatele na základě písemné výpovědi s účinností doručením písemné výpovědi Partnerovi, a to z důvodu porušení ustanovení (pravidel) těchto Podmínek nebo z důvodu opakovaného porušování jiných smluvních podmínek Provozovatele;
- c) ze strany Provozovatele nebo Partnera, z důvodu ukončení spolupráce v rámci služby Seznam Partner, a to ke dni účinnosti ukončení spolupráce v rámci služby Seznam Partner;
- d) ze strany Partnera ukončením spolupráce v souladu s odst. 8. tohoto článku, a to při odmítnutí změny Podmínek, s účinností doručením výpovědi Provozovateli.
- e) pokud je Partner v postavení spotřebitele, odstoupením Partnera ve lhůtě 14 dnů ode dne uzavření smluvního vztahu podle těchto Podmínek;
- f) Partner (pokud je v postavení podnikatele) je povinen ukončení smluvního vztahu zasílat do
datové schránky Provozovatele a zároveň na vědomí na e-mail: newsfeed@firma.seznam.cz; pokud je v postavení spotřebitele na adresu sídla Provozovatele a zároveň na vědomí na e-mail:
newsfeed@firma.seznam.cz.
- a) ze strany Provozovatele nebo Partnera na základě písemné výpovědi i bez uvedení důvodu
- Postoupení smluvního vztahu uzavřeného podle těchto Podmínek je možné pouze se souhlasem Provozovatele.
- Vztahy těmito Podmínkami neupravené se řídí smluvními podmínkami služby Seznam Partner, dále ve vybraných částech smluvními podmínkami Klientská zóna a Peněženka a právními předpisy České republiky, zejm. zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem. V případě rozporu znění smluvních podmínek, mají tyto Podmínky přednost.
- V případech, kdy je Partner ve vztahu k Provozovateli spotřebitelem a vznikne spotřebitelský spor, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může Partner v postavení spotřebitele podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu České obchodní inspekci (Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Štěpánská 15, Praha 2, PSČ: 120 00, e-mail: adr@coi.cz, (URL): adr.coi.cz). V těchto případech může také Partner, který je v postavení spotřebitele, využít platformu pro řešení spotřebitelských sporů online, která je zřízena Evropskou komisí a je dostupná na internetové adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
- Provozovatel bude při komunikaci s Partnerem užívat kontaktní údaje Partnera vyplněné Partnerem v účtu Partnera v rámci Rozhraní Klientská zóna (a to primárně kontaktní údaje uvedené v části „informování e-mailem pro Seznam Partner“, pokud tato část není vyplněna, užijí se výchozí kontaktní údaje Partnera uvedené v Rozhraní Klientská zóna).
- Kontaktní e-mailová adresa Provozovatele je: newsfeed@firma.seznam.cz a telefonní kontakt
Provozovatele je dostupný na: https://o.seznam.cz/kontakty/. Za účelem oznámení možného nezákonného obsahu na Službě je stanovena e-mailová adresa Provozovatele: redakce.newsfeed@firma.seznam.cz. - Partner má povinnost zachovávat mlčenlivost o důvěrných informacích Provozovatele. Za důvěrné
informace se považují technologie Provozovatele, informační materiál nebo neveřejné dokumenty související se Službou. Dále se za důvěrné informace považují statistická data týkající se zobrazení Reklamních sdělení a/nebo Článků poskytnutých Provozovateli, dále údaje o položkových cenách a údaje o výši Provize. - Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Podmínky v přiměřeném rozsahu jednostranně změnit, zejména při změně legislativy, technické změně Služby nebo služeb se Službou souvisejících nebo v případě změny provozních, organizačních nebo obchodních procesů Provozovatele. Provozovatel oznámí změnu Partnerovi prostřednictvím Rozhraní Seznam Partner minimálně 15 dní před účinností této změny. Partner má právo odmítnout změnu Podmínek a z tohoto důvodu ukončit smluvní vztah dle těchto Podmínek. Pokud Partner po účinnosti změny Podmínek ve smluvním vztahu setrvává a postupuje podle smluvního vztahu, má se za to, že tím přijímá změnu Podmínek.
Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 1. 9. 2025.