Abyste si mohli provizi vyplatit, je nutné vyplnit fakturační údaje v Klientské zóně. Stačí kliknout v pravém horním rohu na svůj účet a vybrat Účet anebo Schválené provize.
V nastavení vyplňte formulář s fakturačními údaji a odešlete jej ke schválení. Pokud je formulář správně vyplněný, zbývá už jen ověření bankovního účtu.
Bankovní účet ověříte pomocí PIN kódu zaslaného poštou na fakturační adresu. O kód si můžete jednoduše zažádat v Klientské zóně kliknutím na tlačítko Ověřit účet a poté na Pošlete mi kód.
Jakmile obdržíte PIN kód, vyplníte jej do
formuláře společně s číslem svého bankovního účtu a preferovaným způsobem
vyplácení provize.
Pokud využíváte službu Sklik Partner jako fyzická nepodnikající osoba, je potřeba vyplnit rodné číslo, které slouží k ověření identity uživatele.
Pokud se setkáte s obtížemi, popište je a my vám poradíme. Než nám však pošlete svůj dotaz, ujistěte se prosím, zda již není zodpovězen v naší nápovědě.