Nejčastější dotazy
Abychom váš web mohli zařadit do partnerské sítě, musíte splňovat veškerá Pravidla Seznam Partner. Nejčastějšími důvody, proč jsou weby zamítnuty je:
- neuveřejnění provozovatele webu (IČ, jméno / název firmy, místo podnikaní, kontaktní údaj – telefon nebo email), jejichž kompletní uvedení je v případě podnikatelských webů zákonnou povinností
- využívání protokolu http, který není povolen
V pracovní dny bude web posouzen do 24 hodin. O víkendech nebo svátcích vyčkejte do nejbližšího pracovního dne.
Nejprve zkontrolujte, zda web splňuje Pravidla pro partnerské weby, Smluvní podmínky a Jednotná pravidla reklamy v partnerské síti Seznam.cz. Nejčastějším důvodem zamítnutní je chybějící informace o provozovateli webu (název společnosti, IČ, adresa sídla, údaj o zápisu do obchodního rejstříku včetně oddílu a vložky).
Pokud web splňuje vše výše uvedené, neváhejte nás kontaktovat.
Klientská zóna je rozhraní, které slouží jak pro inzerenty, tak pro partnery. Do Klientské zóny se přihlásíte prostřednictvím vašeho registrovaného mailu a hesla na adrese klient.seznam.cz, nebo z partnerského rozhraní.
Partneři v Klientské zóně mohou:
o nastavit fakturační údaje
o sledovat výši skutečně vyplacené provize
o stahovat faktury
Inzerenti v Klienstké zóně mohou:
o zobrazit přehledné informace o kampaních
o dobít kredit pro službu Sklik
Nejčastějším důvodem je neověření účtu v Klientské zóně. Reklama se přestane vydávat, pokud účet není ověřen do 3 měsíců od založení, nebo pokud výše provize k vyplacení překročí 10.000 Kč.
PIN je odeslán obyčejným psaním poštou. Běžně dorazí do 3–5 dnů. Pokud preferujete doporučené psaní, nebo zaslání na konkrétní jméno, napište na seznam.partner@firma.seznam.cz.
PIN kódy zasíláme obyčejným psaním poštou na fakturační adresu. Zkontrolujte nejprve, zda se dopis nenachází na fakturační adrese. Při doručování se ale může i stát, že se dopis cestou k Partnerovi ztratí. Stačí nás kontaktovat seznam.partner@firma.seznam.cz a PIN zašleme znovu.
Provizi si můžete nechat vyplatit v nejnižší hodnotě 1000,- Kč. Pokud do konce kalendářního roku této částky nedosáhnete, bude vám během ledna následujícího roku částka vyplacena. Výši odhadované provize vždy zjistíte v partnerském rozhraní v horní liště.
Vaši odhadovanou provizi ověříme a schválíme nejpozději do 10. dne následujícího měsíce. Po schválení se provize přesune do Peněženky v Klientské zóně. O jejím schválení vás vždy informujeme pomocí automatického e-mailu.
Změna přihlašovacího e-mailového účtu není možná. Pokud potřebujete změnit e-mailový účet, je nutné si vytvořit nový a postupovat jako nový Partner. Nechat si ověřit účet pomocí PIN kódu, vytvořit zóny a vložit na web. Rizikem nového účtu a vytvoření nových zón je, že zóny jsou bez historie a nemusí dosahovat stejného výkonu jak zóny s historií.
Bohužel toto není možné. Do partnerského rozhraní má přístup pouze registrovaný e-mail a nelze přidávat další uživatele, ani s omezenými právy.
Číslo bankovního účtu lze upravit v Klientské zóně, tam klikněte na Peněženka -> Přehled kreditu -> a v pravém dolním rohu Změna bankovního účtu a preference výplaty. Nejprve je nutné si zažádat o nový PIN kód kliknutím na Pošlete mi kód tím se otevře možnost změnit bankovní účet. Pro úplně dokončení změny je nutné zadat PIN, který dorazí obyčejným psaním od poštou.
Ano, v partnerském rozhraní si můžete nastavit tzv. Filtr konkurence a zadat si konkrétní webové stránky, které si nepřejete zobrazovat.